نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی گلابتون در بوستان بانوان بهار گشایش یافت
نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی گلابتون در بوستان بانوان بهار گشایش یافت

به گزارش اویاقلیق، به مناسبت فرا رسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی گلابتون با هدف معرفی توانمندی های بانوان در زمینه تولیدات خانگی و ایجاد فضای کار و تلاش در بوستان بانوان بهار شروع به کار کرد. امجدی سرپرست شهرداری منطقه چهار با تقدیر از حضور […]

به گزارش اویاقلیق، به مناسبت فرا رسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی گلابتون با هدف معرفی توانمندی های بانوان در زمینه تولیدات خانگی و ایجاد فضای کار و تلاش در بوستان بانوان بهار شروع به کار کرد.

امجدی سرپرست شهرداری منطقه چهار با تقدیر از حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و هنری شهرداری تبریز در آیین گشایش این نمایشگاه، اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف معرفی بخشی از ظرفیت ها و تلاشهای بانوان در عرصه تولیدات خانگی و صنایع دستی به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شده است.

وی افزود: آثاری که در این نمایشگاه عرضه شده است شامل چرم دوزی، نمد دوزی، عروسک سازی، حکاکی روی نقره، بافتنی، گلدوزی، خیاطی، صنایع چوبی و … در مجموع ۴۵ غرفه است که توسط بانوان هنرمند در معرض دید عموم قرار گرفته است.

سرپرست شهرداری منطقه ۴ با تاکید بر تداوم برگزاری چنین نمایشگاه هایی در راستای حمایت از مشاغل خانگی و معرفی هنر ایرانی-اسلامی، تصریح کرد: نمایشگاه دایمی صنایع دستی در محل مناسبی از سطح منطقه مکان یابی و اجرایی می شود.

اکبر امجدی ضمن تأکید بر ضرورت حفظ و معرفی هویت اصیل ایرانی به جهانیان، ترویج و نهادینه ساختن سبک زندگی اسلامی را در جامعه جزو ضروریات خواند.

حمیدی معاون فرهنگی، اجتماعی و هنری شهرداری کلانشهر تبریز نیز ضمن بازدید از نمایشگاه گلابتون، اظهار داشت: توانمندسازی فرهنگی و هنری و حمایت از بانوان هنرمند جزو وظایف اصلی بوده و برگزاری چنین نمایشگاه هایی می تواند در تقویت بنیه فرهنگی خانواده ها و رونق کسب و کار خانگی موثر باشد.

معاون فرهنگی شهرداری تبریز با تقدیر از عملکرد مثبت شهرداری منطقه چهار، فعالیت های فرهنگی صورت گرفته و حمایت های شهردار منطقه را در جهت ایجاد چنین فضاهایی مثبت ارزیابی نموده و این اقدامات را لازمه پیشرفت و توسعه فرهنگی عنوان کرد.

گفتنی است این نمایشگاه از تاریخ ۱۲ الی ۱۹ بهمن ماه از ساعت ۹ الی ۱۷ در بوستان بانوان بهار دایر می باشد.