نجات گروه کوهنوردی گرفتار در برف و بوران ارتفاعات جلفا
نجات گروه کوهنوردی گرفتار در برف و بوران ارتفاعات جلفا

به گزارش اویاقلیق مسئول امداد و نجات منطقه آزاد تجاری – صنعتی ارس روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا ضمن اعلام این مطلب، اظهار کرد: ساعات ابتدایی بامداد امروز از طریق پلیش ۱۱۰ از گرفتار شدن گروه کوهنوردی آگاه شده و بلافاصله یک تیم ۱۰ نفره همراه با یک دستگاه خودروی سخت رو به […]

به گزارش اویاقلیق مسئول امداد و نجات منطقه آزاد تجاری – صنعتی ارس روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا ضمن اعلام این مطلب، اظهار کرد: ساعات ابتدایی بامداد امروز از طریق پلیش ۱۱۰ از گرفتار شدن گروه کوهنوردی آگاه شده و بلافاصله یک تیم ۱۰ نفره همراه با یک دستگاه خودروی سخت رو به منطقه مورد نظر اعزام شد.
محبوب ابراهیمی افزود: امدادگران پس از حضور در ارتفاعات مینجیغلی واقع در روستای قره بولاغ، پس از ساعت ها جست وجو و عملیات شناسایی، در نهایت پس از هشت ساعت تمامی کوه نوردان در محلی که گرفتار شده بودند شناسائی , نجات یافتند.
وی ادامه داد: گروه کوهنوردی فوق به دلیل برف و بوران و کولاک شدید مسیر برگشت خود را گم کرده بودند که با تلاش تیم امداد و نجات، از محل به جاده اصلی روستا منتقل شدند.
ابراهیمی گفت: تنها یکی از کوه نوردان فوق از وضعیت جسمانی چندان مناسبی برخوردار نبود که بلافاصله به بیمارستان ساجدی هادی شهر منتقل و بقیه نفرات در سلامت کامل هستند.
شهرستان جلفا در ۱۳۰کیلومتری شمال تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع است.