رشد ۵۵ درصدی مقالات چاپ شده دانشگاهیان محقق اردبیلی در پایگاه استنادی اسکوپوس
رشد ۵۵ درصدی مقالات چاپ شده دانشگاهیان محقق اردبیلی در پایگاه استنادی اسکوپوس

اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همزمان با نخستین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر جشنواره ۱۰ در ۱۰ به منظور تجلیل جمعی از اساتید و کارکنان دانشگاه محقق که نقش مؤثری در تعالی دانشگاه در سال گذشته داشتند، در […]

اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همزمان با نخستین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر جشنواره ۱۰ در ۱۰ به منظور تجلیل جمعی از اساتید و کارکنان دانشگاه محقق که نقش مؤثری در تعالی دانشگاه در سال گذشته داشتند، در سالن بصیرت برگزار شد.

 

گودرز صادقی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در ابتدای این جشن ضمن گرامیداشت و یاد و خاطره انقلابیون بخصوص شهدای گرانقدر به دستاورد های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: جهش علمی کشور نمونه بارزی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در ادامه سخنان خود به تشریح فعالیت های پژوهشی دانشگاه در سال گذشته پرداخت و گفت: تعداد مقالات چاپ شده دانشگاهیان دانشگاه محقق در پایگاه استنادی اسکوپوس نسبت به سال گذشته شاهد رشد ۵۵ درصدی بودیم.

 

صادقی تلاش های اعضای هیأت علمی دانشگاه جهت تعالی علمی استان را ستود و گفت:در سال گذشته سطح علمی اساتید ارتقای چشمگیری داشته است.

 

وی در ادامه سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت ترویج فرهنگ اسلامی پرداخت و گفت: هرچه در مورد مسائل فرهنگی هزینه شود، در واقع اسراف نیست.

 

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از تشکل های دانشجویی خواست تا با همتی مضاعف به بحث  فرهنگ پرداخته و با اجرای برنامه های شایسته و درخور توجه به ارتقای فرهنگی دانشجویان اقدام کنند.

 

حجت الاسلام سیف اله مدبر، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشاه محقق اردبیلی نیز در این جشن به بیان فرازی از رساله حقوقیه امام سجاد(ع) پرداخت و گفت: طبق این رساله هر چیزی حقوقی بر گردن خود دارد پس باید همواره سعی کنیم تا مشمول الذمه چیزی نباشیم.

 

وی تصریح کرد: شهدای انقلاب اسلامی حق بزرگی برگردن ملت ایران دارند چونکه استقلال و آزادی و امنیت کنونی ملت مدیون شهدای انقلاب و دفاع مقدس است.

 

در پایان این جشن علاوه بر تجلیل از برگزیدگان علمی دانشگاه از منتخبین دانشگاه در زمینه های مختلف که خدمات شایسته ای جهت اعتلای دانشگاه انجام دادند قدردانی شد.