شهرداری تبریز با ۲۱۰ ویژه برنامه به استقبال بهار انقلاب می رود
شهرداری تبریز با ۲۱۰ ویژه برنامه به استقبال بهار انقلاب می رود

به گزارش اویاقلیق، حجت الاسلام حمیدی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران و اصحاب رسانه در فرهنگسرای الغدیر افزود: این برنامه ها با رویکردهای ورود به موضوع گفتمان انقلاب اسلامی و ایجاد نشاط اجتماعی برگزار می شود. وی اظهار کرد: در این برنامه ها تلاش می شود نسل جدید انقلاب با واقعیت های دوران […]

به گزارش اویاقلیق، حجت الاسلام حمیدی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران و اصحاب رسانه در فرهنگسرای الغدیر افزود: این برنامه ها با رویکردهای ورود به موضوع گفتمان انقلاب اسلامی و ایجاد نشاط اجتماعی برگزار می شود.
وی اظهار کرد: در این برنامه ها تلاش می شود نسل جدید انقلاب با واقعیت های دوران انقلاب که برای آن ها ملموس نیست، آشنا شوند و واقعیت های آن دوران، دستاوردهای کنونی و چشم انداز آینده از طریق اساتید حوزه و دانشگاه و سرداران دفاع مقدس در مدارس، خوابگاه های دانشجویی، مجموعه های فرهنگی شهرداری و مساجد به آن ها تبیین شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز با بیان اینکه ستاد دهه فجر شهرداری از آذر تشکیل شده است، یادآوری کرد: در رویکرد ایجاد نشاط اجتماعی با توجه به جشن محور بودن برنامه ها، حال و هوای دهه ۵۷ حفظ و مطرح شود.
حجت الاسلام حمیدی، ادامه داد: برگزاری ۹۳ عنوان جشن در سطح شهر از جمله ۱۰ جشن بزرگ انقلاب در سالن هایی با گنجایش ۵ هزار تا ۱۰ هزار نفر برای شهروندان، ۱۸ جشن برای همکاران و خانواده های شهرداری و جشن های دانش آموزی در مدارس از برنامه های دهه فجر است.
وی برگزاری ۱۴ پیک انقلاب و اتوبوس انقلاب، ۱۲ همایش قرآنی و فرهنگی، ۲۵ مسابقه علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی، ۱۸ نمایشگاه، ایستگاه های مشاوره روحی، روانی، حقوقی و سلامت در ۱۲ نقطه شهر و ۱۲۰ جلسه گفتمان انقلاب و بصیرت افزایی را از دیگر برنامه های دهه فجر اعلام کرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز گفت: ۲۴ مسجد به عنوان مساجد شبانه‌ روزی در ورودی و نقاط پر تردد شهر نیز برای ارائه خدمات به گردشگران و میهمانان فعالیت خواهد کرد.
حجت الاسلام حمیدی، با اشاره به اینکه یادواره شهدای مجموعه شهرداری ۲۱ بهمن در فرهنگسرای الغدیر برگزار می‌شود، افزود: فضاسازی شهری برای بزرگداشت ایام دهه فجر انجام شده و در ۱۰ نقطه شهر دیوار انقلاب برای نمایش شعارهای اوایل انقلاب و آرمان های امام راحل ایجاد می شود.
به گزارش ایرنا، وی نورافشانی در شب ۲۲ بهمن را از دیگر برنامه های این ایام اعلام کرد و گفت: تلاش می شود با برگزاری این برنامه ها رضایت مندی مردم جلب شود.
حجت الاسلام حمیدی با اشاره به آمادگی کامل شهرداری برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن از مردم خواست به صورت پرشور و گسترده در این راهپیمایی باشکوه شرکت کنند.