نمایشگاه نیروی هوایی ارتش در تبریز شروع به کار کرد
نمایشگاه نیروی هوایی ارتش در تبریز شروع به کار کرد

به گزارش اویاقلیق از ایرنا، این نمایشگاه از فردا ۱۲ بهمن ماه به مدت ۱۰ روز تا ۲۲ بهمن برای بازدید عموم دایر خواهد بود و علاقمندان می توانند در نوبت قبل از ظهر از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه و در ساعات بعد از ظهر، ساعت ۱۴ و ۳۰ […]

به گزارش اویاقلیق از ایرنا، این نمایشگاه از فردا ۱۲ بهمن ماه به مدت ۱۰ روز تا ۲۲ بهمن برای بازدید عموم دایر خواهد بود و علاقمندان می توانند در نوبت قبل از ظهر از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه و در ساعات بعد از ظهر، ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه تا ۱۷ و ۳۰ دقیقه از این نمایشگاه بازدید کنند.
فرمانده پایگاه شکاری شهید خلبان جواد فکوری در مراسم افتتاح این نمایشگاه با بیان اینکه نیروی هوائی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در تمامی برهه های زمانی در خدمت نظام و میهن اسلامی بوده است، گفت: نیروی هوائی ارتش جمهوری اسلامی ایران از بدنه ملت بوده و خود را جدا از ملت نمی داند.
امیرسرتیپ حمید واحدی یکی از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه را آشنائی آحاد مردم به ویژه جوانان تبریزی با توانمندی ها و دستاوردهای مهم نیروی هوائی در عرصه های مختلف فناوری بیان و اظهار کرد: ما علاقمندیم تا جوانان ضمن بازدید از این نمایشگاه، نسبت به توانمندی های دفاعی کشور در عرصه آسمان باخبر شوند.
وی ادامه داد: این نمایشگاه که همه ساله در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود، دستاوردهای بسیار مفیدی داشته است که جذب جوانان متعهد و توانمند به بدنه نیروی هوائی ارتش جمهوری اسلامی از آن جمله می باشد.
امیر واحدی، تجهیزات و هواپیماهای به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه را منحصر به فرد دانست و افزود: انواع هواپیماهای جنگنده – بمب افکن میگ ۲۹، اف ۵ و صاعقه و همچنین هواپیماهای شکاری رهگیر در این نمایشگاه در معرض دید مردم گذاشته شده است.