سیاست کلی شورای شهر عدم تغییر تعرفه عوارض محلی است
سیاست کلی شورای شهر عدم تغییر تعرفه عوارض محلی است

به گزارش اویاقلیق ، شهرام دبیری با اعلام این مطلب گفت: شورای شهر تا پانزدهم بهمن فرصت دارد تا تعرفه عوارض محلی را تصویب و بعد از تایید فرمانداری به آگهی عمومی برساند به همین دلیل تسریع در تصویب این لایحه ضروری به نظر می رسد. دبیری با تبریک ایام دهه مبارک فجر اظهار کرد: […]

به گزارش اویاقلیق ، شهرام دبیری با اعلام این مطلب گفت: شورای شهر تا پانزدهم بهمن فرصت دارد تا تعرفه عوارض محلی را تصویب و بعد از تایید فرمانداری به آگهی عمومی برساند به همین دلیل تسریع در تصویب این لایحه ضروری به نظر می رسد.

دبیری با تبریک ایام دهه مبارک فجر اظهار کرد: بعد از نزدیک ۴۰ سال بعد از انقلاب در عرصه های مختلف پیشرفت های خوبی در کشور بدست آمده است در بسیاری از زمینه ها بخصوص زمینه دفاعی به صورت مستقل حضور داریم و به عنوان هفتمین کشور قدرتمند دنیا نشانگر این است که انقلاب بعد از پیروزی موفق عمل کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز همچنین در ادامه سخنانش با اشاره به هفته مقابله با سرطان اظهار کرد: سرطان از عوامل مهم مرگ و میر است و باید تلاش کنیم در جامعه در جهت پیشگیری از سرطان عمل کنیم. البته در زمینه اصلاح الگوی مصرف، تغذیه مناسب و غربالگری سرطان اقدامات خوبی در مرکز سلامت انجام می‌گیرد که جای تقدیر دارد.

در این جلسه تعدادی از تذکرات اعضای شورای اسلامی شهر تبریز توسط رسول درسخوان عضو هیئت رئیسه شورای شهر تبریز قرائت شد.