۱۴۵۵ روستا در محاصره برف و کولاک در آذربایجان شرقی
۱۴۵۵ روستا در محاصره برف و کولاک در آذربایجان شرقی

به گزارش اویاقلیق به نقل از فارس ، علی هوشیار امروز در تبریز با بیان اینکه در حال حاضر تمام راه‌های اصلی و فرعی استان باز است، اظهار داشت: بر اثر بارش برف و کودلاک در ۲۴ ساعت گذشته بارش برف و کولاک راه روستایی یک هزار و ۴۵۵ مسدود شده است. وی با بیان […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از فارس ، علی هوشیار امروز در تبریز با بیان اینکه در حال حاضر تمام راه‌های اصلی و فرعی استان باز است، اظهار داشت: بر اثر بارش برف و کودلاک در ۲۴ ساعت گذشته بارش برف و کولاک راه روستایی یک هزار و ۴۵۵ مسدود شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان میانه با ۲۷۰ روستا بیشترین راه‌ مسدود شده بر اثر برف و کولاک در استان آذربایجان‌شرقی را دارد، گفت: اهر با ۲۵۰ روستا ، هشترود با ۱۸۰ روستا ، بستان‌آباد ۸۰ روستا، چاراویماق ۱۵۰ روستا، کلیبر ۱۸۰ روستا، مراغه ۸۰ روستا، سراب ۳۵ روستاف مرند ۵۰، ورزقان ۵۰ف هریس ۱۰۰ و شبستر ۲۰ روستا راه شان بر اثر بارش برف و کولاک مسدود است.

هوشیار تصریح کرد: یک هزار و ۳۰ راهدار با ۶۵۰ دستگاه ماشین الان سنیگن و سبک برف روبی راه‌های مسدود شده روستایی را آغاز کرده‌اند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: بیشترین میزبان بارش برف گزارش شده را از شهرستان ورزقان به ارتفاع نیم‌متر خبر دارد.

وی  تصریح کرد: عوامل راهداری با تمام امکانات و تجهیزات در بازگشایی راه‌های مسدود شده تلاش می‌کنند.