تراختور آذربایجان ، هدف تیرهای بدخواهان !
تراختور آذربایجان ، هدف تیرهای بدخواهان !

اویاقلیق : درحالی که مسئولین فرهنگی باشگاه تراختور به عافیت فکر میکنند و بدنبال باصطلاح دردسر نیستند ، هر روز شاهد تیری زهرآگین از سوی بدخواهان تراختور، بالاخص دردانه های پرسپولیس تهران هستیم که بلا جواب باقی میمانند! شکر خدا که رسانه های ملی هم که دربست در اختیار عزیزان دردانه قرار دارند، اظهارات هر […]

اویاقلیق : درحالی که مسئولین فرهنگی باشگاه تراختور به عافیت فکر میکنند و بدنبال باصطلاح دردسر نیستند ، هر روز شاهد تیری زهرآگین از سوی بدخواهان تراختور، بالاخص دردانه های پرسپولیس تهران هستیم که بلا جواب باقی میمانند!

شکر خدا که رسانه های ملی هم که دربست در اختیار عزیزان دردانه قرار دارند، اظهارات هر جنبنده ای را برعلیه تراختور، منعکس میکنند!

خدا قوت میگوئیم به این رسانه های با اصطلاح ملی! نگران هزینه های بی حساب و کتاب هم نباشند که با «تدبیر» دولت که سهمه مالیاتی استانهای آذربایجان را تا سقف بیست و هشت درصد هم ، افزایش داده ، «امید» باید داشت که همین افزایش مالیاتهای مناطق ترک نشین باعث شود که با افزایش و گسترش توهینهای قومیتی دردانه ها بخصوص در پایتخت و سکوت رسانه ها، بقول یک نفر! از تفرقه اقوام جلوگیری شود! ضمنا تدبیری اندیشه شده که به افراد بیسواد در زمینه « فواید افزایش مالیات منطقه آذربایجان » که باعث جذب سرمایه داران و صنعتگران و تجار و در نتیجه باعث ایجاد کار و جذب کارگر و نیز مهاجرت از شهرهایی چون اراک – اصفهان – تهران و … به آذربایجان بخصوص تبریز میشود، کلاس های آموزش سواد گذاشته شود ( البته نمایندگان بیسواد در اولویتند!)

*****
از جاده خارج شدیم، ببخشید!

صحبت از هجوم وسیع دردانه ها و هواداران و پیشکسوتان و پسکسوتان و مسئولین پرسپولیس به تیم تراختور بود! البته ابواب جمعی فدراسیون ایران هم ساکت ننشسته اند و هر از گاهی ، تیری بسوی تراختور روانه میکنند! متاسفانه مسئولین تراختور حتی به اتهامات و نیش خندهای مسئولان دیگر تیمها و اعضای قبلی و فعلی فدراسیون برعلیه تراختور هم جواب نمیدهند و یا جواب شایسته نمیدهند!

باید که مسئولین باشگاه حداقل به گستاخیهای اخیر پرسپولیسیها جواب جواب دندان شکنی را مرحمت کنند تا هم پاسخی برای یاوه گویی های آنان و هم مرحمی بر زخم هواداران این تیم باشد.

**********
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ، عربشاهی: تراکتورسازی به‌خاطر عقب افتادن بهانه‌‌ تراشی می‌کند/ کی‌روش خودش را با برانکو هماهنگ کند !!!

*****
بله ، درست خواندید! کار به جائی رسیده که سرمربی تیم ملی باید کار و برنامه اش را با سرمربی یک تیم باشگاهی! هماهنگ کند!!!
*****
سوال اینست که چرا مسئولین تراختور در مقابل چنین مصاحبه هائی سکوت میکنند؟
آیا همچین مصاحبه ای حتی از طرف یک هوادار تراختور صورت میگرفت، پرسپولیسی ها ساکت می نشستند و یا آسمان و ریسمان میکردند و ما را وطن فروش و …….. خطاب میکردند!؟

یاداشت : ساوالان – اردبیل