واکنش مسئولین استانی به بنرهای «چه کسی باید عینک بزند؟» در دانشگاه آزاد تبریز+تصاویر
واکنش مسئولین استانی به بنرهای «چه کسی باید عینک بزند؟» در دانشگاه آزاد تبریز+تصاویر

به گزارش اویاقلیق ، حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان ، هفته گذشته در کنفرانس خبری خود در تهران ، به منتقدان خود و دولت که از رکود شدید و بیکاری انتقاد کرده بودند گفت : کسانی که می‌گویند رکود و مدام می‌گویند ما نمی‌بینیم، خب عینکی، چیزی استفاده کنید. در پی این سخنان رئیس جمهور ، […]

به گزارش اویاقلیق ، حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان ، هفته گذشته در کنفرانس خبری خود در تهران ، به منتقدان خود و دولت که از رکود شدید و بیکاری انتقاد کرده بودند گفت : کسانی که می‌گویند رکود و مدام می‌گویند ما نمی‌بینیم، خب عینکی، چیزی استفاده کنید.

در پی این سخنان رئیس جمهور ، انتقادات برعملکرد رئیس جمهور بیشتر شده و هشتک های “عینک بزنید” در شبکه های مجازی به راه افتادند و هرکسی که ذره ای ذوق در خود سراق داشت ، این سخنان روحانی را قالب طنز سیاسی برای مخاطبان خود ارسال می کردند.

قشر دانشجوی کشور که جزو روشنفکران جامعه نیز به حساب می آیند همیشه جزو اولین کسانی هستند که به اظهارات مسئولین کشور واکنش نشان داده و آن را سبک و سنگین می کنند.

از این رو دانشجویان دانشگاه آزاد تبریز نیز که همانند دیگر اقشار فهیم و روشنفکر جامعه سخنان رئیس جمهور در کنفرانس خبری به مذاقشان خوش نیامده و این سخنان رئیس جمهور را توهین به شعور شهروندان می دانند ، در اقدامی جالب، این سخنان روحانی را به چالش کشیده و با نصب بنرهای ” چه کسی باید عینک بزند” در محوطه این دانشگاه اعتراض خود را به سخنان سخیف رئیس جمهور اعلام کردند.

اما اخبار رسیده از دانشگاه آزاد واحد تبریز  حاکیست مسئولین استانی نتوانسته اند شفاف سازی بسیج دانشجویی این دانشگاه را تحمل کنند و دستور پائین آمدن این بنرها صادر شده است.

یکی از دانشجویان این دانشگاه میگوید : گویا برخی مسئولین نمی خواهند عملکردشان در معرض دید مردم باشد و همچنان خود را برای ماندن در مسند قدرت مناسب می دانند. آیا دانستن حق مردم نیست؟

لازم به ذکر است چندی پیش نیز در نه دی ماه مراسم سخنرانی دانشمند هسته ای و رییس سابق سازمان انرژی اتمی دکتر فریدون عباسی که قرار بود توسط بسیج دانشجویی با همکاری بسیج اساتید و کارمندی در دانشگاه آزاد تبریز برگزار شود با اعمال نفوذ مسئولین استانی و به دستور رییس دانشگاه لغو گردید.