لیست تراکتور برای بازیکن جدید خالی شد
لیست تراکتور برای بازیکن جدید خالی شد

اویاقلیق : تیم تراکتورسازی فصل شانزدهم لیگ برتر را در شرایطی شروع کرد که یک جای خالی در لیست بازیکنان خود داشت. تراکتوری ها در نقل و انتقالات زمستانی سروش رفیعی و علیرضا رمضانی را از دست دادند و سینا عشوری نیز به دلیل مصدومیت از لیست خارج شد. همچنین هاشم بیگ زاده، امید عالیشاه […]

اویاقلیق : تیم تراکتورسازی فصل شانزدهم لیگ برتر را در شرایطی شروع کرد که یک جای خالی در لیست بازیکنان خود داشت. تراکتوری ها در نقل و انتقالات زمستانی سروش رفیعی و علیرضا رمضانی را از دست دادند و سینا عشوری نیز به دلیل مصدومیت از لیست خارج شد. همچنین هاشم بیگ زاده، امید عالیشاه و احمد نوراللهی ۳ بازیکن تازه وارد این تیم هستند. 
با توجه به اینکه امیر قلعه نویی از مسئولان باشگاه تراکتورسازی خواسته یک مهاجم و یک هافبک به ترکیب تیمش اضافه شوند، باید یک بازیکن از لیست تیم خارج می شد که این اتفاق رخ داد. محمد نادری، بازیکن جوان تراکتورسازی که در ابتدای فصل با حاشیه های فراوان به این تیم پیوست، دیروز به نساجی مازندران پیوست و با رفتن او یک جای خالی دیگر در لیست تراکتورسازی به وجود آمد تا جا برای جذب دو بازیکن جدید وجود داشته باشد.