۴۶۱ فقره پرونده تخلفات صنفی درتعزیرات حکومتی زنجان تشکیل شده است
۴۶۱ فقره پرونده تخلفات صنفی درتعزیرات حکومتی زنجان تشکیل شده است

مرتضی ممیزی در گفتگو با خبرنگار مهر  افزود: طی ۱۰ ماهه سالجاری تعداد ۴۰۷ فقره بازرسی از کلیه اصناف سطح استان  زنجان در قالب گشت های مشترک سیار با حضور رؤسای شعب تعزیرات حکومتی استان انجام شده است. وی اظهار کرد: در طول اجرای این طرح تعداد ۳۸۴ واحد متخلف شناسایی و تعداد ۸۳ واحد صنفی نیز بدون […]

مرتضی ممیزی در گفتگو با خبرنگار مهر  افزود: طی ۱۰ ماهه سالجاری تعداد ۴۰۷ فقره بازرسی از کلیه اصناف سطح استان  زنجان در قالب گشت های مشترک سیار با حضور رؤسای شعب تعزیرات حکومتی استان انجام شده است.

وی اظهار کرد: در طول اجرای این طرح تعداد ۳۸۴ واحد متخلف شناسایی و تعداد ۸۳ واحد صنفی نیز بدون تخلف گزارش شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: طی ۱۰ ماهه اول سال ۹۵ تعداد ۴۶۱ فقره پرونده تخلفات صنفی در شعب تعزیرات حکومتی تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت و پس از برگزاری جلسات رسیدگی و اخذ نظرات کارشناسی با احراز تخلفات ثبت شده متخلفان به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر ۷۴۰ میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند. 

ممیزی تاکید کرد: وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات اقتصادی در جامعه است و این اداره در سه حوزه وظایف خود را انجام می دهد.

وی رسیدگی به تخلفات اعم از گران فروشی، کم فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه و رعایت نکردن قوانین نظام صنفی و اجحافی که از سوی برخی صنوف در حق مصرف کنندگان انجام می شود را از جمله وظایف این اداره اعلام کرد. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان افزود: این اداره صلاحیت رسیدگی به تخلفات اشخاص حقوقی و حقیقی را دارد.