دستگیری سارق محتویات خودرو در ارومیه
دستگیری سارق محتویات خودرو در ارومیه

حسین صمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات خودرو در ارومیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این خصوص، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند سارق را شناسایی کرده و […]

حسین صمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات خودرو در ارومیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این خصوص، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند سارق را شناسایی کرده و آنها را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی ارومیه اذعان داشت: در استعلام‌های به عمل آمده، مشخص شد این سارق از سارقان حرفه‌ای بوده و در گذشته نیز توسط پلیس ارومیه دستگیر شده‌اند.

این مسؤول ادامه داد: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، ماموران به صورت نامحسوس، وی را تحت نظر قرار داده و موفق شدند شب گذشته حین سرقت وی را دستگیر کنند.

صمدپور با بیان اینکه متهم نیز به بزه انتسابی خود در سنوات گذشته نیز اعتراف کرده، اظهار داشت: متهم در بازجویی‌های پلیسی به هشت فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان ارومیه اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی ارومیه با اشاره به اقلام سرقتی کشف شده از مخفیگاه متهم، یادآور شد: در بازرسی از مخفیگاه متهم، مقداری از اموال مسروقه سرقتی ب ارزش تقریبی ۱۱۰ میلیون ریال کشف شد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شهرستان ارومیه شد.