تدوین بسته حمایتی از کارگاه‌های تولید صنایع دستی و گردشگری
تدوین بسته حمایتی از کارگاه‌های تولید صنایع دستی و گردشگری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، بهزاد مجیدی عصر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در اردبیل اظهار کرد: با تاکید بر بازاریابی و توسعه کارگاه‌های صنایع دستی روستایی تسهیل فرایند حمایت از توسعه کارگاه‌های بزرگ صنایع دستی به بهترین شکل انجام شود. وی گفت: […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، بهزاد مجیدی عصر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در اردبیل اظهار کرد: با تاکید بر بازاریابی و توسعه کارگاه‌های صنایع دستی روستایی تسهیل فرایند حمایت از توسعه کارگاه‌های بزرگ صنایع دستی به بهترین شکل انجام شود.

وی گفت: در حوزه گردشگری با موضوع بسته حمایتی از گردشگری و اجرای آن ۹۰ مورد برش کشوری و ۱۱ مورد برش استانی انجام دادیم.

معاون توسعه مدیریت اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل یادآور شد: از دیگر موارد مهم انجام  شده تسهیل فرایند تجهیز موزه‌های خصوصی و تقویت جذب گردشگر خارجی از کشورهای بازار هدف است که این امر از طریق اداره‌کل پایانه‌ها محل تامین شده است.

مجیدی در مورد سرمایه‌گذاری در بخش هتلینگ سه برنامه اجرایی انجام شد که از آن جمله می‌توان به تشویق سرمایه‌گذاران و ارائه تسهیلات بانکی جهت سرمایه‌گذاری در بخش هتلینگ و بهتر کردن وضعیت سرمایه‌گذاری در این بخش اشاره کرد.