گسترش‌فولاد پیروز دربی تبریز شد
گسترش‌فولاد پیروز دربی تبریز شد

در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم گسترش‌فولاد تبریز میزبان تیم ماشین‌سازی بود که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود تیم گسترش‌فولاد تبریز به اتمام رسید. نیمه اول بازی متعادلی از سوی هر دو تیم ارائه شد که البته هر دو تیم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند که تلاش مهاجمان […]

در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم گسترش‌فولاد تبریز میزبان تیم ماشین‌سازی بود که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود تیم گسترش‌فولاد تبریز به اتمام رسید.

نیمه اول بازی متعادلی از سوی هر دو تیم ارائه شد که البته هر دو تیم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند که تلاش مهاجمان دو تیم ثمری به همراه نداشت.

در دقیقه ۶۰ خالقی‌فر موفق شد اولین گل بازی را به ثمر رسانده و از ماشین‌سازی پیش افتد.

در دقیقه ۷۷ تیم ماشین‌سازی با خلاقیت پیام صادقیان و ضربه فنی وی به گل تساوی دست یافت.

در حالی که بازی می‌رفت که با تساوی به اتمام رسد، تیم گسترش‌فولاد تبریز از خطای دست علی‌عسگری صاحب یک ضربه پنالتی شد که مسعود ابراهیم‌زاده برخلاف حرکت مانوئل توپ را وارد دروازه کرده و موجب پیروزی تیم گسترش‌فولاد شد.

رضا کرمانشاهی داور این بازی بوده و رضا سخندان و حسن یوسفی کمک های وی بودند. سخندان در این بازی مگنو باتیستا و یوسف سیدی از گسترش فولاد و کاخا کاکاشویلى از ماشین سازی را با کارت زرد جریمه کرد.

با این نتیجه ماشین‌سازی تبریز با همان ۸ امتیاز در قعر جدول جای گرفته و گسترش‌فولاد نیز با ۲۴ امتیاز به مکان هفتم جدول رده‌بندی صعود کرد.

مانوئل فرناندز، حبیب گردانى‌، ادسون هنریکه‌، بهمن کامل‌، کاخبر کاکاشویلى‌، امین قاسمى نژاد‌، پیام صادقیان‌، سعید قایدى‌فر‌، شهاب زاهدى‌، فردین عابدینى و حمیدرضا على‌عسگرى یازده بازیکن تیم ماشین سازی در ترکیب اولیه تیم ماشین سازی بودند.

حسین ابراهیمی، محمد رحمتی و حامد پاکدل بازیکنانی بودند که در نیمه دوم وارد ترکیب تیم ماشین سازی شدند.

در این بازی فراز کمالوند ترکیب تیم خود را بر اساس فرناندو دخسوس، بابک حاتمی، مرتضی اسدی، محمدرضا خرسندنیا، مگنو باتیستا، سید‌محسن حسینی، علیرضا نقی زاده، مسعود ابراهیم‌زاده، محمد امین درویش، مصطفی اکرامی و رضا خالقی‌فر چیده بود که در نیمه دوم یوسف سیدی وارد ترکیب این تیم شد.

بازی رفت دو تیم نیز با تساوی بدون گل به اتمام رسیده بود.