هماهنگ کردن سلایق گوناگون یک ضرورت است
هماهنگ کردن سلایق گوناگون یک ضرورت است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از ارومیه، علیرضا رادفر بعد از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی که در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: ضمن اینکه با معاند برخورد می‌شود ولی باید پذیرفت که سلایق گوناگون وجود دارد که […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از ارومیه، علیرضا رادفر بعد از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی که در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: ضمن اینکه با معاند برخورد می‌شود ولی باید پذیرفت که سلایق گوناگون وجود دارد که با هماهنگ کردن آنها می‌توان وحدت حاکم بر جامعه را تقویت کرد.

وی با اشاره به اینکه تبعیت از مقام معظم رهبری یک وظیفه همگانی محسوب می‌شود، ادامه داد: همچنین در کشورمان تفاوت در نگاه‌ها و سلایق وجود دارد که می‌توان آنها را در یک مسیر هماهنگ کرد ولی در عین حال با کسانی که عناد دارند به صورت جدی برخورد می‌شود.

این مسئول به وجود تفاوت در دیدگاه‌ها، سلایق و نظرات گوناگون همچنین پیروان ادیان توحیدی و مذاهب گوناگون اشاره کرد و افزود: همچنین در بین برادران اهل سنت هم پیشمرگ‌های کرد مسلمان داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری آئین تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان را مورد اشاره قرار داد و برای مدیریت جدید آرزوی توفیق کرد.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در هر استان وظیفه هماهنگ کردن برنامه‌های ارزشی و عقیدتی در مناسبت‌های مختلف را عهده‌دار است، بیان داشت: این مجموعه یکی از نهادهای تاثیرگذار در روند صیانت از ارزش‌های انقلاب به شمار می‌‌رود.

رادفر با اشاره به اینکه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ و استقرار جمهوری اسلامی ایران، موضوع مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف مطرح شد، بیان داشت: مشارکت مردم در همه زمینه‌ها نماد و تبلور عینی جمهوریت نظام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه همراهی مردم در زمینه‌های مختلف مورد توجه ویژه حضرت امام خمینی و سایر مسئولان کشور قرار گرفته بود، گفت: بنابراین برای تاسیس چنین مجموعه‌ای اهتمام شد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز در تقویم کشورمان به عنوان روز غزه نام‌گذاری شده است، اظهار داشت: فلسطین جزء مسائل اصلی و اساسی انقلاب اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب تاکنون به شمار می‌رود.