جدایی علیرضا از بابک/ علیرضا رنجیپور از گروه هنری بابک جدا شد
جدایی علیرضا از بابک/ علیرضا رنجیپور از گروه هنری بابک جدا شد

به گزارش اویاقلیق به نقل از نصر وی بدون اشاره به دلیل این حرکت خود با عوامل اصلی گروه هنری بابک از جمله بابک نهرین و یعقوب صدیق جمالی خداحافظی کرده و اعلام داشته است: هیهات من الذله ؛ جانم فدای رهبر سلام به دنیای جدید هنرم. این گزارش می افزاید، علیرضا رنجی پور و […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از نصر وی بدون اشاره به دلیل این حرکت خود با عوامل اصلی گروه هنری بابک از جمله بابک نهرین و یعقوب صدیق جمالی خداحافظی کرده و اعلام داشته است:
هیهات من الذله ؛ جانم فدای رهبر
سلام به دنیای جدید هنرم.

این گزارش می افزاید، علیرضا رنجی پور و بابک نهرین دو طنزپرداز موفق تبریز به شمار می روند که سال هاست با برنامه های طنز خود در استان های مختلف کشور زوج هنری طنز موفق لقب گرفته بودند.

بابک نهرین هم اکنون رئیس انجمن تئاتر آذربایجان شرقی است و برای نخستین بار جایگاه حقوقی رسمی را عهده دار شده است و علیرضا رنجی پور هم در انتخابات گذشته شورای اسلامی شهر تبریز کاندیدا شد ولی موفق نشد رای شهروندان تبریزی را کسب کند برخی خبرهای غیر موثق هم از کاندیدا شدن دوباره وی در انتخابات اردیبهشت سال آینده خبر می دهند البته هنوز وی در این خصوص مطلبی را عنوان نکرده است.

به نظر می رسد سودای جایگاه های رسمی از عوامل اصلی جدایی این دو هنرمند باشد.

با توجه به برگزاری دومین جشنواره تئاتر استانی آذربایجان شرقی که با حضور هنرمندان کشور جمهوری آذربایجان چهره بین المللی هم به خود گرفته است ، بی تردید خبر این جدایی دو هنرمند در اوج فعالیت تئاتر تبریز خبر خوشی نبود.

به گزارش اویاقلیق ، دیروز اعتراض این هنرمند تبریزی به یکی از نمایشهای اجرا شده در جشنواره تئاتر استان ، خبرساز شده بود.