از چمن نیوکمپ بارسلون تا بوستان یادگار تبریز
از چمن نیوکمپ بارسلون تا بوستان یادگار تبریز

  اویاقلیق : چمن ورزشگاه یادگار امام خمینی (ره) تبریز بالاخره بعد از ۲۳۰ روز ، بازیکنان لیگ برتر کشورمان را استقبال کرد و بازی ماشین – فولاد در این چمن برگزار شد . آنچه در مورد این ورزشگاه این روز ها بحث محافل شده وضعیت چمن این مجموعه است که تناقض های زیادی در […]

 

اویاقلیق : چمن ورزشگاه یادگار امام خمینی (ره) تبریز بالاخره بعد از ۲۳۰ روز ، بازیکنان لیگ برتر کشورمان را استقبال کرد و بازی ماشین – فولاد در این چمن برگزار شد . آنچه در مورد این ورزشگاه این روز ها بحث محافل شده وضعیت چمن این مجموعه است که تناقض های زیادی در رابطه با آن وجود دارد .

روز گذشته بازی ماشین سازی و فولاد در این چمن برگزار شد اما رضایت تیم تبریزی را در پی نداشت هر چند سر مربی تیم خوزستان از وضعیت چمن ابراز رضایت کرد .

همچنین مسئولین ورزش استان در تمامی موارد از جمن و سیستم هیتینگ آن تعریف و تمجید می کنند ، اما بازیکنان و هوادارن حرف دیگری برای گفتن دارند.

تصاویر بدست آمده از این ورزشگاه گویای وضعیت آن است . چمنی که قرار بود در حد و اندازه ی چمن نیوکمپ بارسلون (!) باشد،  اما ظاهرا بیشتر شبیه زمینی است که در آن به اصطلاح ” تورکها ” « بستان اکیب لر » .

عصبانیت و اعتراض امیر قلعه نویی از وضعیت این ورزشگاه و ترجیح دادن چمن کمپ اختصاصی به چمن یادگار امام هنوز از یاد هواداران نرفته است . باید دید آیا امیر و تراکتورسازان چمن یادگار را پس  از پایان تعطیلات لیگ قبول خواهند داشت یا نه !؟