آیین تنفیذ احکام شهرداران مدرسه برگزار می شود
آیین تنفیذ احکام شهرداران مدرسه برگزار می شود

حجت الاسلام احمد حمیدی  در جلسه مدیران ستادی معاونت فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز ،با اعلام این خبر با اشاره به اینکه طرح شهردار مدرسه از سوی دانش آموزان و مدارس با استقبال خوبی مواجه شده است، افزود::در سالجاری تعداد شهرداران مدارس از ۴۱مدرسه به ۶۰مدرسه افزایش خواهد یافت. حجت الاسلام احمد حمیدی در تشریح  این […]

حجت الاسلام احمد حمیدی  در جلسه مدیران ستادی معاونت فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز ،با اعلام این خبر با اشاره به اینکه طرح شهردار مدرسه از سوی دانش آموزان و مدارس با استقبال خوبی مواجه شده است، افزود::در سالجاری تعداد شهرداران مدارس از ۴۱مدرسه به ۶۰مدرسه افزایش خواهد یافت.

حجت الاسلام احمد حمیدی در تشریح  این خبر با  اشاره به اجرای سه  سالۀ این طرح اظهار داشت: : طرح شهردار مدرسه ، طرح موفقی است که در شهرداری  تبریز اجرا می شود و در این طرح دانش اموزان به عنوان سفیران ما در خانواده ها و مدارس  نقش خوب و تاثیر گذاری را ایفا می کنند.

حجت الاسلام احمد حمیدی خاطر نشان ساخت: طرح شهردار مدرسه به منظور نهادینه سازی فرهنگ شهروندی، تقویت روحیه مشارکت اجتماعی و مسوولیت پذیری شهروندان و حفظ محیط زیست با رویکرد مشارکت نسل جوان اجرا می شود..
حمیدی  توسعه آموزشهای شهروندی به شکلی منسجم را از کارکردهای فعالیت این شهرداران مدارس دانست و افزود: خواهان تعامل هر چه بیشتر با مدارس و آموزش و پرورش در زمینه آموزشهای شهروندی هستیم.
وی افزود: آموزش‌های شهروندی و ارتقا فرهنگ شهروندی زمانی تأثیرگذار و محقق خواهد بود که این آموزش‌ها در مدارس به دانش‌آموزان ارائه شود.