دستگاه «راهنمای مجازی تعاملی» برای اولین بار در جهان
دستگاه «راهنمای مجازی تعاملی» برای اولین بار در جهان

به گزارش اویاقلیق، دستگاه «راهنمای مجازی تعاملی» به عنوان بستری مناسب برای تعامل هرچه بیشتر با گردشگران در سال ۲۰۱۸ تولید شده است. این دستگاه که در نوع خود یکی از پیشرفته ترین و بروزترین نوع از نمایشگرها تلقی می شود، بعد از ضبط تیزر می تواند با مخاطب خود تعامل برقرا کند.این محصول در […]

به گزارش اویاقلیق، دستگاه «راهنمای مجازی تعاملی» به عنوان بستری مناسب برای تعامل هرچه بیشتر با گردشگران در سال ۲۰۱۸ تولید شده است. این دستگاه که در نوع خود یکی از پیشرفته ترین و بروزترین نوع از نمایشگرها تلقی می شود، بعد از ضبط تیزر می تواند با مخاطب خود تعامل برقرا کند.این محصول در دونوع لمسی که برای اولین بار در جهان و غیرلمسی که برای اولین بار در ایران به بازار عرضه شده است.

مدیر عامل شرکت فنی و مهندسی «ساج سیستم» در گفتگو با خبرنگار اویاقلیق گفت: مهندسین این شرکت در طی سه سال فعالیت حرفه ای خود و بعد از ثبت اختراعات متمادی ، با همکاری مهندس آقا دخت بعد از هشت ماه تحقیق و پژوهش موفق به تولید دستگاه «راهنمای مجازی تعاملی»  شده اند.این دستگاه با نام تجاری «راهنمای مجازی تعاملی» , درواقع فناوری نوینی در قالب یک انسان مجازی که می تواند به عنوان راهنمای گردشگران, تبلیغات نوین, راهنمای ارباب رجوع در ادارات و … مورد استفاده قرار بگیرد. قابلیت لمسی بودن دستگاه هم این امکان را میدهد که کاربر با توجه به کاربری خود, زبان و گزینه مورد نظرش را انتخاب کند و فقط در موارد دلخواه خود، اطلاعات مورد نظر را کسب نماید. همچنین در کنار انسان مجازی که می تواند در هر تیپ, استایل, خانم یا آقا باشد , یک مانیتور مجازی هم وجود دارد که کلیه محتوا علاوه بر نشان داده شدن در بدنه انسان مجازی, در این مانیتور هم نمایش داده شود.

سجاد اصل جلیلی افزود: این طرح برای اولین بار در اجلاس وزرای گردشگری آسیا که در محل هتل کایا تبریز برگزار شده بود، به نمایش گذاشته شد که موجب پسند شهردار کلانشهر تبریز و رئیس میراث فرهنگی استان قرار گرفت و قول خرید این دستگاه برای کلیه مناطق شهرداری و موزه های شهر داده شد اما متاسفانه تا به امروز این امر محقق نشده است.

 

وی افزود: بعد از برسی های انجام شده در معاونت علمی ریاست جمهوری، این طرح مورد تایید قرار گرفته و بعد از عقد قرارداد ، قرار است به کلیه موزه های کشور این دستگاه ارائه شود.

جلیلی در پایان از آقای مسعودی، مدیرعامل مجتمع فرهنگی رفاهی ستاره باران بخاطر حمایت از این طرح قدردانی نمود و خاطر نشان کرد: این طرح بعد از این مجتمع قرار است در مجتمع لاله پارک تبریز نصب گردد.