دلایل محکمی برای امضای استیضاح وزیر راه دارم
دلایل محکمی برای امضای استیضاح وزیر راه دارم

علی وقف‌چی امروز  در زمینه امضای استیضاح وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: برخی‌ها می‌گویند که من همه استیضاح‌ها را امضا می‌کنم در حالی که با توجه به دلایلی که داشتم فقط استیضاح فانی و آخوندی را امضا کرده‌ام. وی با اشاره به دلایل خود برای استیضاح وزیر راه و شهرسازی، تصریح کرد: حادثه قطار […]

علی وقف‌چی امروز  در زمینه امضای استیضاح وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: برخی‌ها می‌گویند که من همه استیضاح‌ها را امضا می‌کنم در حالی که با توجه به دلایلی که داشتم فقط استیضاح فانی و آخوندی را امضا کرده‌ام.

وی با اشاره به دلایل خود برای استیضاح وزیر راه و شهرسازی، تصریح کرد: حادثه قطار استان آذربایجان شرقی و مسائلی که پیش آمد یکی از مهم‌ترین دلایل امضای من بوده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عدم اجرای برخی از طرح‌ها و پروژه‌های استان زنجان پس از گذشت سال‌ها از دیگر دلایل امضای استیضاح آخوندی به شمار می‌رود، اضافه کرد: طرح بناب- گیلوان- منجیل از طرح‌هایی است که از زمان سفر مقام معظم رهبری به استان بلاتکلیف باقی مانده است.

وقف‌چی با اشاره به اینکه مسیر مواصلاتی اردبیل- خلخال- طارم- منجیل از دیگر دلایلی است که استیضاح آخوندی را امضا کرده‌ام، یادآور شد: این طرح نیز حدود ۳۵ سال پیش آغاز شده و همچنان بلاتکلیف است.

وی دو خطه شدن راه آهن تهران- زنجان – تبریز را از دیگر پروژه‌های اجرا نشده دانست و افزود: این دلایل برای امضای استیضاح وزیر راه و شهرسازی کافی بوده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بالا آمدن رطوبت زنجان را یکی دیگر از مسائل و مشکلات است که از طرق مختلف مورد پیگیری قرار گرفته است، ادامه داد: همچنین پروژه سبزه‌میدان که بعد از ۵۰ سال تکلیف آن مشخص نشده در حالی که متولی اصلی این بخش‌ها اداره کل راه و شهرسازی محسوب می‌شود.