به گزارش اویاقلیق به نقل از سرویس ورزشی نصر ، مصطفی هاشمی سرمربی شیمیدر بعد از برد تیمش مقابل شهرداری تبریز در رابطه با بازی اظهار کرد:بازی خیلی سختی در مقابل شهرداری تبریز داشتیم و این تیم در بازی امروز ثابت کرد شایستگی خیلی زیادی دارد و جایگاهی که در جدول مسابقات دارد در شان […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از سرویس ورزشی نصر ، مصطفی هاشمی سرمربی شیمیدر بعد از برد تیمش مقابل شهرداری تبریز در رابطه با بازی اظهار کرد:بازی خیلی سختی در مقابل شهرداری تبریز داشتیم و این تیم در بازی امروز ثابت کرد شایستگی خیلی زیادی دارد و جایگاهی که در جدول مسابقات دارد در شان این تیم پرهوادار نیست و تیم بیشتر از حد توانش بازی میکند که باید قدرش را بدانید.
هاشمی ادامه داد:مجموعه شهرداری، کادر فنی و بازیکنان بومی و خارجی خوبی دارد و برنده شدن در تبریز خیلی دشوار است.این تیم سانتر فوق العاده ای دارد که مارا دچار چالش بزرگی کرد تا مجبور شویم اصول دفاعی را به خوبی انجام دهیم و چرخش تیمی و تاکتیک تیم خودمان را نتوانیم در زمین اجرا کنیم.
وی ادامه داد:تا آخرین لحظه ی این بازی هیچکس نمیتوانست حدس بزند کدام تیم برنده مسابقه است.

سرمربی شیمیدر افزود: من از بازیکنانم راضی ام چون  با تمام توانشان بازی کردند و به برد دست یافتند،بازی امروز تمام شد و باید به بازی سختی که روز پنج شنبه داریم تمرکز کنیم.

مصطفی هاشمی در پایان در بارهی مردم تبریز اظهار کرد: من عاشق مردم آذربایجان هستم چرا که خودم مراغه ای هستم و به آذری بودنم افتخار می کنم. هاشمی با بغض و با زبان آذری اظهار داشت :من عاشق این مردم هستم یاشاسین آذربایجان.

انتهای پیام/