جدایی بنگر و کرار تکذیب شد
جدایی بنگر و کرار تکذیب شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس، شایعه‌ای مبنی بر قرار گرفتن نام محسن بنگر در لیست فروش تراکتورسازی به دلیل مصدومیت‌های پی در پی مطرح شد و همچنین گفته می‌شد جاسم کرار که در چند هفته اخیر مشکلاتی برایش به وجود آمده و امیر قلعه‌نویی سرمربی این تیم […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس، شایعه‌ای مبنی بر قرار گرفتن نام محسن بنگر در لیست فروش تراکتورسازی به دلیل مصدومیت‌های پی در پی مطرح شد و همچنین گفته می‌شد جاسم کرار که در چند هفته اخیر مشکلاتی برایش به وجود آمده و امیر قلعه‌نویی سرمربی این تیم هم در یکی از مصاحبه‌هایش نسبت به عملکرد او اعتراض کرده درخواست جدایی و بازگشت به عراق داده است.

در همین راستا سیامک قلیچ‌خانی مدیررسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد قرار گرفتن نام بنگر در لیست فروش و درخواست جدایی کرار، گفت: این خبر را تکذیب می‌کنم. همین حالا در تمرین تراکتورسازی حضور دارم و بازیکنان بدون مشکل تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

وی در مورد اینکه آیا امیر قلعه‌نویی لیست نفرات مدنظرش را به باشگاه داده است، اظهار داشت: خیر قلعه‌نویی لیستی به باشگاه ارائه نکرده است.