با تاکسی‌های تک‌سرنشین برخورد می‌شود
با تاکسی‌های تک‌سرنشین برخورد می‌شود

به گزارش اویاقلیق ،  فرخ جلالی افزود: سازمان تاکسی رانی با استفاده از تمامی امکانات خود، تلاش خواهد کرد تا در روزهای برفی و بارانی مشکلی در تردد شهروندان پیش نیاید. وی با اشاره به برخی از این تمهیدات خاطرنشان کرد: مقرر شده تا پرسنل ستادی و گشت های نظارتی، در تقاطع ها و مناطق […]

به گزارش اویاقلیق ،  فرخ جلالی افزود: سازمان تاکسی رانی با استفاده از تمامی امکانات خود، تلاش خواهد کرد تا در روزهای برفی و بارانی مشکلی در تردد شهروندان پیش نیاید.

وی با اشاره به برخی از این تمهیدات خاطرنشان کرد: مقرر شده تا پرسنل ستادی و گشت های نظارتی، در تقاطع ها و مناطق پرترافیک شهر حاضر شوند و ضمن کنترل عملکرد تاکسی رانان، به نظرات و انتقادات شهروندان نیز رسیدگی کنند.

مدیرعامل اتوبوس‌رانی وتاکسی‌رانی شهرداری تبریز افزود: علاوه براین، بازرسان نامحسوس سازمان تاکسی رانی، در سطح شهر تردد خواهند کرد و در صورت مشاهده تاکسی‌های تک سرنشین یا بدون مسافر و یا تاکسی هایی که به دنبال مسافر در بستی هستند، قاطعانه با آن‌ها برخورد خواهند کرد.

جلالی به ظرفیت‌ ناوگان اتوبوس‌رانی اشاره کرد و گفت: با پشتیبانی‌های فنی و تدارکاتی لازم، استفاده از حداکثر ظرفیت اتوبوس‌رانی عمومی در سطح شهر مورد توجه قرار گرفته تا زمینه لازم برای استفاده از ناوگان حمل و‌نقل عمومی شهر، مهیا باشد.