بازدید از تونل انرژی در تبریز
بازدید از تونل انرژی در تبریز

محمد صادق پورمهدی معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار آذربایجان شرقی از تونل انرژی در حال احداث تبریز  بازدید کرد. دراین بازدید که از محل کارگاه احداث تونل انرژی در انتهای خیابان ایده لو و به اتفاق جمعی از مدیران برق منطقه ای آذربایجان و پیمانکارطرح و  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی صورت پذیرفت  . […]

محمد صادق پورمهدی معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار آذربایجان شرقی از تونل انرژی در حال احداث تبریز  بازدید کرد.

دراین بازدید که از محل کارگاه احداث تونل انرژی در انتهای خیابان ایده لو و به اتفاق جمعی از مدیران برق منطقه ای آذربایجان و پیمانکارطرح و  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی صورت پذیرفت  .

پور مهدی ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت برق منطقه ای آذربایجان و پیمانکارو همکاری  شهرداری تبریز خواستار همکاری بیشتر شهرداری و برق منطقه ای آذربایجان در احداث و تکمیل این پروژه اساسی را خواستار شدند.

وی افزود: متاسفانه در سال های گذشته با توجه به نیاز مبرم استان و شهر تبریز به انرژی پایدار برق کار آنچنانی جهت تامین این نیاز اساسی صورت نگرفته بود که با حمایتهای ویژه وزیر نیرو و استاندار آذربایجان شرقی قدم های خوبی برداشته شده است وبا احداث نیروگاههای برق صوفیان، سهند و هریس انشاالله خواهیم توانست ضمن جبران  کمبود انرژی  پایداربرق  نیاز های انرژی برق   استان در ۱۰ سال آینده را نیز تامین نماییم .

لازم به یاد آوری است که در حال حاضر ۱۸۵ نفر در ۳۶ جبهه کاری این تونل و در دو شیفت کاری ۲۴ ساعته مشغول به فعالیت می باشند و عمق  تونل حدودا به طول ۴ کیلومتر و درعمق ۱۵ متری زمین قرار دارد  که پس از اتمام  خط انتقال انژری لازم را از این تونل  انجام  خواهد گرفت .