قدرتمان به ملی پوشان بانک سرمایه نرسید
قدرتمان به ملی پوشان بانک سرمایه نرسید

عادل بناکار پس از شکست تیمش در برابر بانک سرمایه اظهار داشت: بانک سرمایه تیمی بود که هم قهرمان نیم فصل شده بود و هم از بهترین بازیکنان ایران بهره می‌برد و در واقع با تیم ملی بازی می‌کردیم اما با این حال بازیکنانم با نهایت توان در برابر این تیم جنگیدند. وی افزود: می‌دانستیم بازی سختی داریم و با توجه به […]

عادل بناکار پس از شکست تیمش در برابر بانک سرمایه اظهار داشت: بانک سرمایه تیمی بود که هم قهرمان نیم فصل شده بود و هم از بهترین بازیکنان ایران بهره می‌برد و در واقع با تیم ملی بازی می‌کردیم اما با این حال بازیکنانم با نهایت توان در برابر این تیم جنگیدند.

وی افزود: می‌دانستیم بازی سختی داریم و با توجه به اینکه در آخرین روز پاسور خود را از دست داده بودیم و همچنین با وجود اینکه بازیکن جایگزین ما نمایش قابل قبولی داشت و جنگندگی خوبی نیز داشتیم اما قدرت‌مان به تیم حریف نرسید و شکست خوردیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز درباره علت جدایی بهبودی اذعان داشت: ما ۲-۳ جلسه با بهبودی برگزار کردیم و در این جلسات به این نتیجه رسیدیم که رفتن بهبودی به نفع هر دو طرف بود چون خودش احساس می‌کرد نمی‌تواند به تیم کمک کند و بهبودی پس از اینکه با مدیریت باشگاه صحبت کردند، رضایت نامه خود را گرفته و از تیم جدا شدند و من برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی متذکر شد: ما باید فکری به حال تیم خود کرده و برای این بازیکن جایگزین پیدا کنیم؛ به همین منظور چند بازیکن داخلی و خارجی را مدنظر داریم که اگر ایرانی شد، یار داخلی می‌گیریم و در غیر این صورت حتماً یک بازیکن خارجی در این پست جذب خواهیم کرد.

بناکار در پایان با تأکید بر اینکه باقری به عنوان جایگزین بهبودی بازی خوبی به نمایش گذاشت، در عین حال گفت: ما نیاز به یک بازیکن دیگر در این پست داریم و امیدوارم با نفراتی که جذب خواهیم کرد، در ادامه لیگ بتوانیم بهتر از بازی‌های اخیر کار کنیم.