خبرگزاری ایسنا، بی‌حاشیه‌ترین و تخصصی‌ترین خبرگزاری است
خبرگزاری ایسنا، بی‌حاشیه‌ترین و تخصصی‌ترین خبرگزاری است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا،  سعید حاجی‌زاده در سالروز تاسیس خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با تاکید بر اینکه برخی از رسانه‌ها صحت در خبر را فدای سرعت در خبر می‎کنند، ادامه داد: خبرگزاری ایسنا تمامی اشل‌های یک خبرگزاری حرفه‌ای را داشته و این موضوع خارج از تعاریف و تمجیدها، […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا،  سعید حاجی‌زاده در سالروز تاسیس خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با تاکید بر اینکه برخی از رسانه‌ها صحت در خبر را فدای سرعت در خبر میکنند، ادامه داد: خبرگزاری ایسنا تمامی اشل‌های یک خبرگزاری حرفه‌ای را داشته و این موضوع خارج از تعاریف و تمجیدها، یک واقعیت است.

وی در بیان رمز موفقیت خبرگزاری ایسنا، ادامه داد: رمز موفقیت ایسنا در دانشجو بودن عوامل آن است، چراکه قشر دانشجو مطالبه‌گر و حقیقت‌جو بوده و دارای روحیه‌ای حقیقت‌جو هستند.

وی با اشاره به نقش خبرگزاری ایسنا و همچنین قشر دانشجو، در حل مشکلات و مسائل جامعه، افزود: پتانسیل‌های موجود در خبرگزاری ایسنا می‌تواند در راستای حل مشکلات و معضلات فرهنگی جامعه نیز به کار گرفته شود؛ چرا که بسیاری از مشکلات شهری، منشا فرهنگی دارند.

 رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر تبریز تاکید کرد: این کمیسیون در جهت همکاری با تشکل‌های علمی و فرهنگی در دانشگاه‌ها اعلام آمادگی می‌کند.

 سعید حاجی زاده ۱۶آذر را فرصتی برای بازخوانی رسالت دانشجویان در جامعه دانست و گفت: بی شک تلاش برای اصلاح و بهبود وضع جامعه از مسئولیت‌های خطیر دانشجویان به شمار می‌رود.

وی تشریح کرد: دانشجو شدن صرفا کسب دانش و تخصص در  رشته ای خاص نیست بلکه برخورداری از نگرشی از جنس فرهنگ است به عبارت دیگر فرق دانشجو با غیر دانشجو فقط گذراندن چند واحد درسی نیست بلکه این تفاوت اساسا تفاوت فرهنگی است.

 حاجی‌زاده افزود: دانشجو رکن اساسی ارتقاء فرهنگی در زمینه‌های مختلف است بر همین اساس دانشجویان با ارتباط چهره به چهره در محیط دوستان، محله، مسجد، خانواده و … بهترین نیروهای عرصه‌ی فرهنگ‌سازی هستند.

وی تاکید کرد: شهر و جامعه‌ی ما برای حل بسیاری از مشکلات در حوزه‌ی حقوق و تکالیف شهروندی نیازمند فرهنگسازی است که در این زمینه مدیریت شهری باید حساب ویژه‌ای روی دانشجویان باز کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اشاره به برخی اقدامات این کمیسیون در ارتباط با دانشگاه ها گفت: در حال حاضر با مرکز رشد دانشگاه تبریز طرح مشترکی را در زمینه راهکارهای ارتقاء حقوق شهروندی اجرا می کنیم و پیگیریم با جهاد دانشگاهی نیز وارد همکاری شویم.

 وی انتخاب تبریز به پایتختی گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ اشاره کرد و گفت: دانشجویان و دانشگاهیان که عموما جوانانی خوش فکر هستند می توانند در این زمینه طرح ها و ایده هایی نو داشته باشند و ما در کمیسیون دست این عزیزان را به گرمی می‌فشاریم و از ایده‌هایشان حمایت می‌کنیم.

وی ضمن گرامی‌داشت ارواح طیبه‌ی شهدای دانشجو از سه شهید ۱۶ آذر تا شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ویژه شهدای دانشگاه تبریز و شهدای بمباران دانشکده فنی در ۲۷ دی سال ۶۵، سالروز تاسیس خبرگزاری ایسنا را نیز تبریک گفت.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر تبریز ضمن گرامی‌داشت سالروز تاسیس خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، بیان کرد: امید است که خبرگزاری ایسنا به عنوان خبرگزاری بزرگ متکی به ظرفیت عظیم دانشجویی و دانشگاهی، در عمل به رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی‌بخشی خود بیش از پیش موفق باشد.

انتهای پیام