سرپرست تیم فوتسال بانوان شهرداری تبریز: بازیکنان‌مان نوجوان بودند و در شرایط نابرابر به مصاف رقبا می‌رفتیم
سرپرست تیم فوتسال بانوان شهرداری تبریز: بازیکنان‌مان نوجوان بودند و در شرایط نابرابر به مصاف رقبا می‌رفتیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری تسنیم، چند هفته از شروع فصل لیگ برتر فوتسال نگذشته بود که تیم بانوان تبریز به دلیل اختلافات داخلی از لیگ کناره‌گیری کرد. تیم شهرداری تبریز دیگر نماینده این شهر اما به کار خود همچنان ادامه داد تا این که تیم شهرداری نیز […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری تسنیم، چند هفته از شروع فصل لیگ برتر فوتسال نگذشته بود که تیم بانوان تبریز به دلیل اختلافات داخلی از لیگ کناره‌گیری کرد. تیم شهرداری تبریز دیگر نماینده این شهر اما به کار خود همچنان ادامه داد تا این که تیم شهرداری نیز توان رقابت در لیگ برتر فوتسال را از دست داد و این تیم نیز منحل شد.

سعیده هاشم‌نژاد سرپرست تیم شهرداری تبریز درگفت‌وگو با خبرنگارورزشی خبرگزاری تسنیم درباره دلایل انحلال این تیم اظهار داشت: انحلال تیم شهرداری تبریز تصمیم هیئت فوتبال استان بود. نتایجی که این تیم در لیگ برتر فوتسال به دست آورد در شأن استان نبود. به خاطر حفظ نام و اعتبار ورزش استان از ادامه راه انصراف دادیم.

وی ادامه داد: البته باید بگویم ما این تیم را از کادر قبلی دریافت کردیم.کادری که ۱۰ سال این تیم را در اختیار داشت اما چیدمان این تیم برای حضور در لیگ برتر فوتسال مناسب نبود. زمانی که این تیم را در اختیار گرفتیم، لیست بازیکنان تیم بسته شده بود و ما هیچ‌گونه اختیاری برای تغییرات و یا اضافه کردن بازیکن جدید نداشتیم.

وی افزود:بازیکنان این تیم عمدتا نوجوان بودند. واقعا بازیکنان این تیم در شرایط نابرابر به مصاف تیم‌های حاضر در لیگ می‌رفتند، البته بازیکنان نوجوان این تیم اگر با هم سن وسال‌های خود رقابت می‌کردند، حرفی برای گفتن داشتند اما در مصاف با بزرگسالان مشکل داشتند.