ماشین‌سازی زیر نظر دستیاران خطیبی تمرین می‌کند
ماشین‌سازی زیر نظر دستیاران خطیبی تمرین می‌کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم ماشین‌سازی که پس از جدایی رسول خطیبی فعلاً سرمربی ندارد از ساعت ۱۳:۳۰ امروز (یکشنبه) در زمین چمن مصنوعی باشگاه شهرداری تبریز تمریناتش را آغاز می‌کند. پیش‌ از این شنیده می‌شد که ممکن است بازیکنان تیم ماشین‌سازی در اعتراض […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم ماشین‌سازی که پس از جدایی رسول خطیبی فعلاً سرمربی ندارد از ساعت ۱۳:۳۰ امروز (یکشنبه) در زمین چمن مصنوعی باشگاه شهرداری تبریز تمریناتش را آغاز می‌کند.

پیش‌ از این شنیده می‌شد که ممکن است بازیکنان تیم ماشین‌سازی در اعتراض به جدایی رسول خطیبی در تمرین امروز تیمشان اعتصاب کنند و به تمرین نروند که پس از صحبت‌های انجام‌شده آنان از این تصمیم خود منصرف شدند.

تمرینات ماشین‌سازان زیر نظر دستیاران رسول خطیبی برگزار خواهد شد. رودولفو لوئیز مربی تیم ماشین‌سازی هم به خاطر تولدت فرزندش مرخصی یک‌هفته‌ای گرفته و به پرتغال برگشته است.

گفته می‌شود رودولفو روز پنجشنبه به تبریز بر خواهد گشت تا در تمرینات ماشین‌سازی حضور یابد.

از باشگاه ماشین‌سازی نیز خبر می‌رسد این تیم مذاکرات خود را با گزینه‌های مدنظرش برای جایگزینی رسول خطیبی آغاز کرده ولی در این میان شانس فرهاد کاظمی، یحیی گل محمدی و تونی اولیویرا برای در اختیار گرفتن سکان هدایت ماشین‌سازان بیش از سایر گزینه‌ها است.