قلعه‌نویی: نمی‌دانم درباره بازی چه بگویم
قلعه‌نویی: نمی‌دانم درباره بازی چه بگویم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری تسنیم از تبریز، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی یک -یک تیمش مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: نمی‌دانم درباره بازی چه بگویم. نیمه اول را خوب را شروع کردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما این خواست خدا بود و در صحنه گلی که دریافت […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری تسنیم از تبریز، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی یک -یک تیمش مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: نمی‌دانم درباره بازی چه بگویم. نیمه اول را خوب را شروع کردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما این خواست خدا بود و در صحنه گلی که دریافت کردیم هیچ‌کس مقصر نبود. بازی خوبی در نیمه اول ارائه دادیم. در صحنه گلی که دریافت کردیم از لحاظ روحی و روانی باید به هم می‌ریختیم ولی خدا را شکر تیم ما به بازی برگشت.

وی در خصوص کیفیت زمین مسابقه و تعویض‌هایی که در جریان بازی انجام داد و آیا از عملکرد آنها رضایت دارد یا خیر، عنوان کرد: من هم قبول دارم کرار در این دیدار ضعیف بود اما مدافع راست پدیده از جناح چپ ما خوب نفوذ می‌کرد برای همین مجبور شدیم تغییر تاکتیک دهیم. ضمن اینکه امروز روز خوب دروازه‌بان پدیده بود. همه دروازه‌بان‌هایی که مقابل ما قرار می‌گیرند بهترین می‌شوند.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص عملکرد ضعیف خط حمله این تیم تصریح کرد: فرزاد حاتمی روز خیلی خوبی داشت اما یکی از بازیکنانم خیلی خودخواه بازی کرد. من نمی‌خواهم اسمش را بیاورم اما هواداران او را تشویق کردند. فرزاد حاتمی در جریان بازی به اندازه ۲ بازیکن می‌دود. متأسفانه ما عدالت رفتاری نسبت به بازیکنانمان نداریم. هواداران وقتی همه بازیکنان را تشویق می‌کنند و به آنها روحیه می‌دهند باید به فرزاد حاتمی هم روحیه دهند.

ادامه دارد