ماشین‌سازی می‌تواند برای شاگردان برانکو مشکل‌ساز شود
ماشین‌سازی می‌تواند برای شاگردان برانکو مشکل‌ساز شود

علی باغمیشه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه این هفته باید در شرایطی میزبان ماشین‌سازی تبریز باشد که علاقه‌مندان قرمزپوشان تهرانی معتقدند که بازی ساده‌ای را در پیش دارند. وی افزود: البته با توجه به نتایج ضعیف ماشین‌سازی در این فصل، بر روی کاغذ شاگردان برانکو […]

علی باغمیشه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه این هفته باید در شرایطی میزبان ماشین‌سازی تبریز باشد که علاقه‌مندان قرمزپوشان تهرانی معتقدند که بازی ساده‌ای را در پیش دارند.

وی افزود: البته با توجه به نتایج ضعیف ماشین‌سازی در این فصل، بر روی کاغذ شاگردان برانکو پیروز مسابقه هستند، اما باید توجه داشت که ماشین‌سازی همواره برای قدرت‌های فوتبال ایران به ویژه در برابر استقلال و پرسپولیس عملکرد خوبی داشته است.

عضو تیم فوتبال ستارگان استان البرز تصریح کرد: از سوی دیگر تیم‌های شهرستانی همواره در دیدار با استقلال و پرسپولیس از انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستند و تمام بازیکنان آنها برای شکست دادن این دو تیم به میدان می‌آیند.

باغمیشه گفت: بنابراین اگر شاگردان برانکو با غرور برابر ماشین‌سازی به میدان بروند و خود را از پیش برنده بدانند، به طور قطع به نتیجه نمی‌رسند.

وی با اشاره به اینکه پرسپولیس از نظر فنی یکی از بهترین تیم‌های دو دهه اخیر خود را دارد، بیان داشت: شاگردان برانکو بخت نخست قهرمانی در لیگ برتر هستند و به همراه تراکتورسازی از جمله امیدهای اصلی به شمار می‌آیند.

این پیشکسوت فوتبال افزود: به طور قطع اگر بازیکنان و به ویژه خط حمله پرسپولیس در مسابقات، اسیر مسائل حاشیه‌ای و غرور کاذب نشوند، کمتر تیمی در لیگ برتر را می‌توان نام برد که بتواند در برابر آنها مقاومت کند.

باغمیشه در بخش دیگری از سخنان خود درباره شرایط تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز نیز گفت: متاسفانه این تیم ریشه‌دار و پرطرفدار در میان آذری‌زبان‌ها که همواره به عنوان یک تیم بازیکن‌ساز و اخلاق‌مدار مطرح بوده، این روزها با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند.

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران بیان داشت: انتظار این است که هواداران ماشین‌سازی که هواداران قدیمی و بسیار متعصب هستند، از این تیم حمایت کرده و اجازه ندهند که مشکلات مالی و مدیریتی و حاشیه‌ای، بیش از این به این باشگاه مردمی آسیب برساند.

باغمیشه اظهار داشت: فوتبال تبریز استعداد و توانایی و ظرفیت‌های بسیاری دارد و حتی می‌تواند همزمان سه تیم و یا بیشتر در لیگ برتر داشته باشد، اما متاسفانه برخی مسائل حاشیه‌ای به باشگاه‌های تبریزی آسیب رسانده است.