ویسی: به تبریز آمده‌ایم تا روند شکست‌ناپذیری‌مان را ادامه دهیم/ برنامه لیگ را دیده‌ایم و باید با آن بسازیم
ویسی: به تبریز آمده‌ایم تا روند شکست‌ناپذیری‌مان را ادامه دهیم/ برنامه لیگ را دیده‌ایم و باید با آن بسازیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار خبرگزاری تسنیم از تبریز، عبدالله ویسی در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد گفت: تیم ما از هر نظر آماده بازی مقابل گسترش فولاد است. ما به تبریز آماده‌ایم که بازی را نبازیم و امتیاز بگیریم. جوانان ما انرژی زیادی برای […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار خبرگزاری تسنیم از تبریز، عبدالله ویسی در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد گفت: تیم ما از هر نظر آماده بازی مقابل گسترش فولاد است. ما به تبریز آماده‌ایم که بازی را نبازیم و امتیاز بگیریم. جوانان ما انرژی زیادی برای برد می‌گذارند و امیدوارم با کسب بهترین امتیاز ممکن تبریز را ترک کنیم.

سرمربی سپاهان در مورد تیم گسترش فولاد عنوان کرد: همه تیم‌های تبریزی خیلی خوب بسته شده‌اند. گسترش تیم بسیار خوبی است اما ما برای بردن آمده‌ایم تا روند شکست نخوردن‌مان در لیگ و جام حذفی را ادامه خواهیم داد و می‌خواهیم با امتیاز از تبریز برگردیم.

او در مورد عدم حضور شجاع خلیل‌زاده و موسی کولیبالی در مسابقه فردا گفت: عدم حضور این بازیکنان شاید برایمان سخت باشد اما جوانانی داریم که غیبت این دو بازیکن اصلا به چشم نمی‌آید. جوانان می‌توانند به ما کمک کنند.

ویسی در مورد تعطیلات تصریح کرد: این موضوع اثرگذار است اما چون در ابتدای فصل، برنامه را دیدیم و قبول کردیم، باید با آن بسازیم. از سال قبل این برنامه را دیدیم که این همه تعطیلی دارد و می‌دانیم تعطیلی در ادارات و مدارس و هیچ جا خوب نیست اما باید بسازیم.

سرمربی سپاهان ادامه داد: اگر ببریم، هیچ حرفی در مورد این مسائل نمی‌زنیم اما اگر ببازیم، می‌گوییم تعطیلات باعث شد. به اعتقاد من چیزی که مربیان قبول کرده‌اند را باید بپذیرند و ادامه دهند. شایسته نیست در روز شکست‌هایشان از تعطیلی لیگ انتقاد کنند.

ویسی درباره وضعیت پدرو هنریکه گفت: کتف او در رفته و نمی‌تواند بازی کند.

وی در مورد شرایط آب و هوایی تبریز خاطرنشان کرد: به هر حال سرما و گرما در شهرهای مختلف ایران وجود دارد. ورزرشگاه‌ها هم استاندارد نیست و از سوی دیگر تلویزیون هم همه بازی‌ها را نشان می‌دهد و این شرایط باعث می‌شود مردم در خانه بنشینند و باز‌ی‌ها را تماشا کنند.