آسیب دیدگی علیرضا بیرانوند خبر تلخی برای برانکو و سپس کارلوس کی روش بود. بیرانوند که با آمادگی کامل در بازی های پرسپولیس و تیم ملی حاضر شده، طی یکی دو روز اخیر به دغدغه این دو مربی تبدیل شده است. برانکو مجبور است از رادوشویچ در ترکیب اصلی استفاده کند اما کی روش چند […]

آسیب دیدگی علیرضا بیرانوند خبر تلخی برای برانکو و سپس کارلوس کی روش بود. بیرانوند که با آمادگی کامل در بازی های پرسپولیس و تیم ملی حاضر شده، طی یکی دو روز اخیر به دغدغه این دو مربی تبدیل شده است. برانکو مجبور است از رادوشویچ در ترکیب اصلی استفاده کند اما کی روش چند گزینه برای انتخاب پیش رو دارد. ابتدا علیرضا حقیقی که پیش از بیرانوند و به مدت دو سال از دروازه تیم ملی حفاظت می کرد و البته محمدرضا اخباری که یک سالی است حضوری مداوم در اردوهای تیم ملی دارد.

اخباری دروازه بان آماده ای است که برای تراکتورسازی نیز فوق العاده بازی کرده. دروازه بان ۲۴ ساله ای که رفته رفته به دروازه بانی مطمئن در فوتبال ایران بدل می شود. به خصوص بعد از حضور در تراکتورسازی، اخباری از این رو به آن رو شده و دروازه بانی بی نقص لقب گرفته است. او یکی از گزینه های جانشینی بیرانوند در بازی مقابل سوریه است اما گزینه اصلی نه.

به نظر می رسد کارلوس کی روش برای بازی مقابل سوریه که به هیچ وجه حریف دست و پا بسته ای برای ایران نخواهد بود بیشتر روی علیرضا حقیقی نظر دارد. او این ریسک را نمی کند که برای اولین بار اخباری را در این بازی پراهمیت به میدان بفرستد. حقیقی با توجه به انجام بیش از ۲۰ بازی ملی از نظر تجربه جلوتر از اخباری است و به همین دلیل برای بازی مقابل سوریه یک گام جلوتر از دروازه بان تراکتورسازی قرار دارد. هر چند حقیقی در حال حاضر بدون تیم است و در باشگاهی عضویت ندارد اما انجام بازی های متعدد برای تیم ملی باعث شده تا گزینه اصلی جانشینی بیرانوند باشد.