پارگی رباط صلیبی عشوری شوک بزرگی به هواداران تراکتورسازی و مخصوصاً امیر قلعه نوعی بود. عشوری که فصل قبل باجان و دل برای تراکتورسازی بازی می‌کرد با فشار هواداران تراکتورسازی و اصرار قلعه نوعی برای جذب این بازیکن، مدیریت باشگاه را مجاب کرد تا رضایت‌نامه این بازیکن را از ذوب‌آهن بگیرند. عشوری که بیشتر در […]

پارگی رباط صلیبی عشوری شوک بزرگی به هواداران تراکتورسازی و مخصوصاً امیر قلعه نوعی بود. عشوری که فصل قبل باجان و دل برای تراکتورسازی بازی می‌کرد با فشار هواداران تراکتورسازی و اصرار قلعه نوعی برای جذب این بازیکن، مدیریت باشگاه را مجاب کرد تا رضایت‌نامه این بازیکن را از ذوب‌آهن بگیرند. عشوری که بیشتر در این فصل به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شده بود، بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشت و یکی از امیدهای قلعه نوعی برای روزهای سخت تراکتور به‌حساب می‌آمد اما حالا با مصدومیت وی باعث نگرانی قلعه نوعی شده است. سرمربی تراکتورسازی می‌داند در میانه میدان تنها یار ثابتش مهدی کیانی است و محمد نوری هم از روزهای اوج خود فاصله دارد و با مصدومیت جزئی دست‌وپنجه نرم می‌کند.

چندی پیش هم خبر پیوستن احمد نوراللهی به تراکتورسازی شنیده شد که با مخالفت پرسپولیسی‌ها مخصوصاً سرمربی این تیم همراه شد، اما حالا با مصدومیت عشوری شنیده می‌شود تراکتوری‌ها عزمشان را جزم کردند تا به هر نحوی نوراللهی را در نیم‌فصل تراکتوری کنند تا در ادامه مسابقات با خیال راحت به مصاف حریفان خود بروند. با توجه به اینکه آجرلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در اوایل فصل نشان داد توانایی انجام کارهای بزرگ را دارد، انتقال نوراللهی به تراکتورسازی را نباید غیرممکن دانست بی‌شک اگر مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی این انتقال را انجام دهد علاوه بر اینکه نگرانی هواداران تراکتورسازی را برطرف خواهد کرد بلکه از محبوبیت بیشتری نزد پرشورها برخوردار خواهد بود.