در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال کشور، تیم دبیری تبریز میزبان تیم مقاومت البرز بود که در پایان این بازی با برتری ۴ بر صفر تیم دبیری تبریز به اتمام رسید. به مناسبت روز پارالمپیک و همچنین روز عصای سفید، باشگاه دبیری تبریز در بین دو نیمه از بهزاد زادعلی اصغر مسی فوتبال نابینایان جهان […]

در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال کشور، تیم دبیری تبریز میزبان تیم مقاومت البرز بود که در پایان این بازی با برتری ۴ بر صفر تیم دبیری تبریز به اتمام رسید.

به مناسبت روز پارالمپیک و همچنین روز عصای سفید، باشگاه دبیری تبریز در بین دو نیمه از بهزاد زادعلی اصغر مسی فوتبال نابینایان جهان که در پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو با تیم ملی فوتبال نابینایان ایران به مدال نقره دست یافته بود، تجلیل به عمل آورد.

در این مراسم علاوه بر اهدا سکه و لوح تقدیر از سوی افشین دبیری رییس هیات مدیره باشگاه دبیری و فرزین دبیری قائم مقام باشگاه دبیری، پیراهن شماره ۱۰ تیم فوتسال دبیری تبریز که نام بهزاد زادعلی اصغر روی آن حک شده بود، به این بازیکن اهدا شد.

زننده زیباترین گل مسابقات پارالمپیک نیز پیراهن شماره ۱۰ خود را به باشگاه دبیری تبریز اهدا کرد.

همچنین در ادامه از حمید احمدی ملی‌پوش تیم فوتسال دبیری تبریز نیز با اهدا لوح تقدیر و سکه تجلیل به عمل آورد.

حمید احمدی به همراه تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی فوتسال به مقام سوم دست یافته بود که بالاترین مقام کسب شده ورزش‌های تیمی ایران در مسابقات جهانی محسوب می‌شود.