مهدی کیانی کاپیتان تراکتورسازی تبریز بر خلاف خیلی از بازیکنان این تیم که به خاطر از دست دادن صدر جدول ناراحت هستند، ناراحت نیست چون می‌داند تیمش می‌تواند دوباره به صدر برگردد. کیانی ابتدا درباره بازی با سایپا می‌گوید: بازی دو نیمه متفاوت داشت. ما در نیمه اول خوب نبودیم اما رفته رفته بهتر شدیم. […]

مهدی کیانی کاپیتان تراکتورسازی تبریز بر خلاف خیلی از بازیکنان این تیم که به خاطر از دست دادن صدر جدول ناراحت هستند، ناراحت نیست چون می‌داند تیمش می‌تواند دوباره به صدر برگردد. کیانی ابتدا درباره بازی با سایپا می‌گوید: بازی دو نیمه متفاوت داشت. ما در نیمه اول خوب نبودیم اما رفته رفته بهتر شدیم. فکر می‌کنم تعطیلی‌های لیگ برتر به تیم ما ضربه زده. ما ۳ بازی انجام می‌دهیم و یک ماه تعطیل می‌شویم. این شرایط به ضرر تیم‌ها است و اگر تراکتورسازی مقابل سایپا خوب بازی نکرد، دلیل اصلی‌اش تعطیلات بود. البته باید به منافع ملی و برنامه‌های کی‌روش احترام بگذاریم تا تیم ملی به جام جهانی صعود کند.
کاپیتان تراکتور درباره از دست رفتن صدرنشینی هم ادامه می‌دهد: تازه ۸ هفته گذشته و از الان زود است درباره صدر جدول صحبت کنیم. فرصت زیادی تا پایان فصل باقی مانده و ان‌شاءا… با جبران نتایج قبلی می‌توانیم امسال جام قهرمانی را به هواداران هدیه کنیم. نوبتی هم باشد، نوبت تراکتورسازی است که قهرمان شود.

کیانی درباره شعارهایی که هواداران تراکتور علیه علیرضا فغانی سر دادند، می‌گوید: هواداران تراکتورسازی همچنان از فغانی به خاطر بازی دو سال پیش با نفت تهران ناراحتند.