عدم پخش بازی تراکتورسازی در جام حذفی؛ کج سلیقگی شبکه سهند یا کم کاری باشگاه؟!”
عدم پخش بازی تراکتورسازی در جام حذفی؛ کج سلیقگی شبکه سهند یا کم کاری باشگاه؟!”

یک ضرب المثل قدمی می گوید: چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است! حالا عدم پخش دیدار تراکتورسازی و سایر نمایدگان آذربایجان در رقابت های جام حذفی هم مصداق این ضرب المثل شده است. از آغاز فصل شانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور، سردار آجورلو طی یک پروسه نامه نگاری با صدا و سیمای […]

downloadیک ضرب المثل قدمی می گوید: چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است! حالا عدم پخش دیدار تراکتورسازی و سایر نمایدگان آذربایجان در رقابت های جام حذفی هم مصداق این ضرب المثل شده است.

از آغاز فصل شانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور، سردار آجورلو طی یک پروسه نامه نگاری با صدا و سیمای مراکز استانها در شمالغرب کشور و شهرهای کرج و قزوین به دنبال پخش زنده بازیهای تراکتورسازی در این شبکه ها بود. که البته تاکنون نتیجه چندانی نداشته است. هفته گذشته  دوباره خبری با این مضمون که نامه نگاری مجدد سردار آجورلو به مراکز صدا و سیمای استانها در شمالغرب بر خروجی وبسایتها قرار گرفت که این بار هم پاسخی از سوی صدا و سیما داده نشد و یا اینکه رسانه ای نکردند. در هر حال اقدام ارزنده ای از سوی مدیرعامل وقت تراکتورسازی در جهت احترام به هواداران تراکتور در سایر استانها است. در این راستا شاید نیم نگاه اقتصادی هم به این جریان داشته باشند که مطمئنا آن هم به سود سیاستهای کلی باشگاه است. آنچه که مسلم است، سردار آجورلو تاکنون موفق به کسب نظر مثبت رؤسای سازمانهای مذکور در استانهای همجوار نشده است، و علاقمندان بایستی از طریق گیرنده های دیجیتالی مسابقات تراکتورسازی را دنبال کنند.

دور سوم از رقابتهای جام حذفی با ورود تیمهای لیگ برتری به این رقابتها برگزار شد و هر سه تیم  لیگ برتری آذربایجان به علاوه شهرداری تبریز موفق به شکست حریفانشان گشته و به مرحله یک شانزدهم این رقابتها صعود کردند. نکته جالب توجه در طی برگزاری این دیدارها، عدم پخش زنده آنها از سوی شبکه استانی سهند بود که هیچکدام از این رقابتها را پخش نکردند و تنها به اعلام نتیجه در اخبارهای شبانگاهی بسنده کردند. امروز که خواستیم در این ایام تعطیلی لیگ برتر، یک فوتبال داغ با چاشنی هیجان و حذف ببینیم، با کج سلیقگی مدیران شبکه سهند مواجه شده و مجبور شدیم تا بازی زیبای تیم قشقایی شیراز و پرسپولیس تهران را تماشا کنیم.

سردار آجورلو با تمام زحماتی که برای باشگاه و هواداران می کشند، ظاهرا تعامل خوبی با صدای و سیمای استان ندارند. ای کاش یکی از این نامه های مذکور را هم به مدیران شبکه استانی سهند ارسال می کردند و خواستار پخش زنده بازیهای تراکتورسازی در جام حذفی می شدند. شاید مدیران استانی شبکه سهند از این عدم توجه سردار آجورلو ناراحت شده اند و دست به چنین کاری زده اند و امروز میلیونها فوتبالدوست را از تماشای بازی تیم محبوبشان محروم ساختند.

اینجاست که می گویند: طرف را به ده راه نمی دادند، سراغ کدخدا را می گرفت. آقای آجورلو نتوانسته است رضایت شبکه سهند برای پخش زنده بازی حذفی را جلب کند، آنوقت به دنبال پخش بازیهای تراکتورسازی در دیگر استانهای شمالغرب است. بهتر است ابتدا تعامل سازنده ای را با مدیران شبکه استانی سهند برقرار کنید و سپس دنبال دیگر استانها باشید.

دست آخر سخنی هم با مدیران شبکه استانی سهند داریم. اینکه به چه دلیلی بازی تراکتورسازی با فولاد یاسوج  و یا دیگر نمایندگان استان در  این رقابتها را از شبکه استانی سهند پخش نکردید، کاری به آن نداریم، تنها خواستیم خاطرنشان کنیم که این کج سلیقگی مناسب صدرنشین لیگ برتر، برترین باشگاه حال حاضر کشور و شانزدهمین باشگاه برتر قاره کهن، نیست و مدیران این شبکه استانی بایستی در رویه خود تجدیدنظر کنند. هیچ جای دنیا بازی به این مهمی را از دست نمی دهند و حتی بازیهای دوستانه صدرنشین لیگ برترشان را هم پوشش می دهند.