تراکتورسازی موفق شد روز گذشته فولاد یاسوج را دو بر صفر شکست دهد و به مرحله بعد جام حذفی صعود کند. شاید روز گذشته کسی انتظار باخت این تیم را نداشت اما با نگاهی به جدول مسابقات و حذف قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر فصل گذشته، به این نکته خواهیم رسید که کار برای […]

%d8%b9%d9%87%d8%a7%d9%84%d8%b9%d8%a7تراکتورسازی موفق شد روز گذشته فولاد یاسوج را دو بر صفر شکست دهد و به مرحله بعد جام حذفی صعود کند.

شاید روز گذشته کسی انتظار باخت این تیم را نداشت اما با نگاهی به جدول مسابقات و حذف قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر فصل گذشته، به این نکته خواهیم رسید که کار برای همه تیم ها سخت است و هر لحظه احتمال حذف شدن از این مسابقات وجود دارد.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی می گوید قبل از بازی و پیش از اینکه پرسپولیس و استقلال خوزستان حذف شوند، امیر قلعه نویی به بازیکنان تیم هشدارهای لازم را داده بود.

ذوالفقاری می گوید: قلعه‌نویی قبل از بازی به بازیکنان توصیه می‌کرد در این مسابقه محکم بازی کنند و انگیزه زیادی داشته باشند. چرا که هیچ تیمی برای باخت به میدان نمی‌آید و نمی‌توان هیچ حریفی را دست کم گرفت.

بازیکنان سرخپوش تبریزی با جدی گرفتن صحبت های سرمربی شان به مرحله بعد جام حذفی صعود کردند تا ضمن اینکه صدر جدول لیگ برتر را در اختیار دارند، در جام حذفی نیز خود را به عنوان مدعی معرفی کنند.