حضور آتش‌نشانان برگزیده سازمان‌دفاع‌مدنی‌کربلا در المپیاد آتش‌نشانان کشور
حضور آتش‌نشانان برگزیده سازمان‌دفاع‌مدنی‌کربلا در المپیاد آتش‌نشانان کشور

آتش‌پاد داوود طالب‌نژاد، با اعلام این خبر گفت: طبق توافق صورت‌گرفته با سازمان دفاع مدنی شهرداری کربلا که در جریان عقد تفاهم‌نامه خواهرخواندگی با این شهر منعقد شده است، سازمان ایمنی دو شهر، تعامل خود را تقویت خواهند کرد. وی با بیان این‌ که از جمله مفاد این تفاهم‌نامه، حضور آتش‌نشانان سازمان دفاع مدنی شهرداری […]

آتش‌پاد داوود طالب‌نژاد، با اعلام این خبر گفت: طبق توافق صورت‌گرفته با سازمان دفاع مدنی شهرداری کربلا که در جریان عقد تفاهم‌نامه خواهرخواندگی با این شهر منعقد شده است، سازمان ایمنی دو شهر، تعامل خود را تقویت خواهند کرد.
وی با بیان این‌ که از جمله مفاد این تفاهم‌نامه، حضور آتش‌نشانان سازمان دفاع مدنی شهرداری کربلا در کارگاه‌های آموزشی و عملیاتی تبریز است، اضافه کرد: در این راستا، طبق هماهنگی‌های صورت‌گرفته با سازمان شهردرای‌ها و دهیاری‌های کشور، تیمی از سازمان دفاع مدنی شهرداری کربلا، مهمان ویژه یازدهمین المپیاد عملیاتی و ورزشی آتش‌نشانان کشور در تبریز خواهند بود.
طالب‌نژاد اظهار داشت: علی‌رغم محدودیت‌هایی که در ساختار آتش‌نشانی‌های کشور بارز است، تبریز از شهرهای پیشتاز در تقویت زیرساخت‌های ایمنی شهری با قابلیت‌های ویژه آموزشی و عملیاتی آن چشمگیر است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز ادامه داد: با در نظر داشتن همکاری‌های خدماتی دو شهر کربلا و تبریز، سازمان دفاع مدنی این شهر، در فرصت های آتی، از خدمات آموزشی ایمنی شهری تبریز در دانشگاه جامع‌علمی و کاربردی بهره مند خواهند بود.
طالب‌نژاد  متذکر شد: کربلای معلی با توجه به شرایط ویژه اقلیمی و اجتماعی، نیاز مبرم به افزایش توانمندی‌های ایمنی دارد؛ تعامل این شهر با آتش‌نشانی تبریز می‌تواند در این خصوص نقش‌آفرین باشد.