در شرایطی که گسترش فولاد بر خلاف انتظار از ابتدای شروع لیگ شانزدهم در قعر جدول به سر می برد، در تعطیلات آماده سازی تیم ملی هم شرایط نا مساعد و متشنجی را سپری می کند. محمدرضا خلعتبری که با هزینه‌ای میلیاردی اول فصل از سپاهان به گسترش فولاد آمد با گذشت ۷ هفته از بازی‌ها […]

۱۸d464bc8dc54a6b936ebd178fa9b838در شرایطی که گسترش فولاد بر خلاف انتظار از ابتدای شروع لیگ شانزدهم در قعر جدول به سر می برد، در تعطیلات آماده سازی تیم ملی هم شرایط نا مساعد و متشنجی را سپری می کند.

محمدرضا خلعتبری که با هزینه‌ای میلیاردی اول فصل از سپاهان به گسترش فولاد آمد با گذشت ۷ هفته از بازی‌ها هنوز نتوانسته رضایت کادرفنی این تیم را جلب کند و به همین دلیل با نظر مسئولان این باشگاه از تمرینات تیم اخراج شده است.

خلعتبری یکی از بازیکنان پر حاشیه و پر سر و صدای فوتبال ایران است که پس از کنار گذاشته شدن از تیم ملی توسط کی روش، فصل گذشته هم در لیست مازاد سپاهانی ها قرار گرفت و با نظر مسئولین گسترش فولاد جذب این تیم شد.

فراز کمالوند در ابتدای فصل هم انتقاد شدیدی نسبت به عملکرد تنها ملی پوش تیم خود داشت و داریوش شجاعیان را به کمکاری و بازی انفرادی متهم کرده بود.

گفتنی است گسترشی ها با کسب ۵ امتیاز از ۷ دیدار خود، همچنان در قعر جدول رده بندی رقابتهای لیگ برتر به سر می برند.