جایگاه گردشگری تبریز در خدمت اهداف اقتصادی کشور است
جایگاه گردشگری تبریز در خدمت اهداف اقتصادی کشور است

شهردار تبریز پس از انتخاب به عنوان شهردار برتر گردشگری و تقدیر از سوی رئیس‌جمهور اظهار داشت: در سه سال اخیر، برنامه‌های عمرانی و فرهنگی در راستای احیای هویت فاخر شهر و اعتلای نام تبریز در عرصه‌های جهانی، پیگیری شده است. دکتر نجفی اضافه کرد: خرسندیم که با مدیریت همدل استان و نقش‌آفرینی شهروندان، دستاوردهایی […]

۷۸۹۷شهردار تبریز پس از انتخاب به عنوان شهردار برتر گردشگری و تقدیر از سوی رئیس‌جمهور اظهار داشت: در سه سال اخیر، برنامه‌های عمرانی و فرهنگی در راستای احیای هویت فاخر شهر و اعتلای نام تبریز در عرصه‌های جهانی، پیگیری شده است.

دکتر نجفی اضافه کرد: خرسندیم که با مدیریت همدل استان و نقش‌آفرینی شهروندان، دستاوردهایی از قبیل نمایندگی شهرداران کشور، مدیریت اطلس شهرهای اسلامی و عضویت در هیئت رئیسه سازمان شهرهای متحد خاورمیانه، به ثمر رسیده است؛ بار دیگر باید تاکید می کنم که تک‌تک این دستاوردها، بیش از این‌که مربوط به شخص شهردار باشد، متعلق به خانواده شهروندی تبریز است.

شهردار تبریز متذکر شد: در سال های اخیر، با بهره گیری از تمام ظرفیت های دیپلماسی شهر و ارتباطات بین المللی، تمام تلاش خود را برای تقویت جایگاه جهانی شهر تبریز به کار گرفته ایم.

وی با اشاره به محتوای کلی مراسم روز جهانی گردشگری در تهران، گفت: رئیس‌جمهور محترم در این مراسم، به درستی تاکید داشتند که توسعه کشور از مسیر صنعت گردشگری می‌گذرد؛ بر همین اساس، مصمم هستیم تا جایگاه گردشگری تبریز در خدمت اهداف ملی و کشوری قرار دهیم.

رئیس‌جمهور صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز جهانی گردشگری در مرکز همایش‌های سازمان صداو سیما، با اهدای لوح و تندیس ویژه، از اهتمام ویژه دکتر نجفی در توسعه رویکردهای گردشگری قدردانی کرد.