کاپ قهرمانی لیگ فوتبال ایران در ویترین افتخارات تراکتورسازی خالی است/ آرزوی ۴۵ ساله فوتبال تبریز در حال تحقق
کاپ قهرمانی لیگ فوتبال ایران در ویترین افتخارات تراکتورسازی خالی است/ آرزوی ۴۵ ساله فوتبال تبریز در حال تحقق

حمید علاف‌بنام: تیم تراکتورسازی در بازی برابر سیاه‌جامگان مشهد در طول ۹۰ دقیقه تیم برتر میدان بوده و توانست با سه گل به پیروزی برسد تا همچنان صدر جدول را در اختیار خود داشته باشد. وی گفت: البته هنوز راه زیادی تا اتمام باقی مانده است و نگه داشتن یک تیم در طول فصل به […]

حمید علاف‌بنام:

تیم تراکتورسازی در بازی برابر سیاه‌جامگان مشهد در طول ۹۰ دقیقه تیم برتر میدان بوده و توانست با سه گل به پیروزی برسد تا همچنان صدر جدول را در اختیار خود داشته باشد.

وی گفت: البته هنوز راه زیادی تا اتمام باقی مانده است و نگه داشتن یک تیم در طول فصل به عنوان یک مدعی کار بسیار مشکلی است و هر تیم احتمال دارد در مسابقات لیگ با فراز و نشیب در نتایج‌اش همراه شود.

بنام تصریح کرد: البته تیم تراکتورسازی از یک مربی کارکشته سود می‌برد که سابقه قهرمان کردن تیم‌های استقلال و سپاهان را در فوتبال ایران را دارد و باید عنوان کنم آقای قلعه‌نویی می‌تواند فوتبال تبریز را به آرزوی دیرینه‌اش که قهرمانی در ایران است، برساند.

بازیکن قدیمی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: به عنوان بازیکنی که چند سال در این تیم توپ زده‌ام آرزوی می‌کنم تراکتورسازی در پایان فصل در تبریز جشن قهرمانی گرفته و در ویترین افتخارات تراکتورسازی تنها جای کاپ قهرمانی لیگ برتر فوتبال کشور خالی است.

وی تاکید کرد: امروز همه پیشکسوتان و بازیکنان قدیمی تیم تراکتورسازی و فوتبال تبریز باید از هر سه نماینده فوتبال تبریز حمایت کنند و انتظار این است که مدیران باشگاه‌ها هم به بازیکنان سابق فوتبال تبریز ارج نهاده و از نظرات کارشناسی آنان استفاده کنند.

 

 

 

تیم تراکتورسازی در سال های نخست – حمید بنام نفر اول ایستاده از راست