اجازه نمی‌دهیم بحث‌های انتخاباتی، وارد کارزار خدمتگزاری شود/ استعفای مدیران کاندیدا تا پایان شهریور
اجازه نمی‌دهیم بحث‌های انتخاباتی، وارد کارزار خدمتگزاری شود/ استعفای مدیران کاندیدا تا پایان شهریور

صادق نجفی در جمع مدیران شهرداری تبریز اظهار داشت: هم اکنون، برنامه‌های خدمت‌رسانی شهر به یکی از تاثیرگذارترین و حساس‌ترین دوره‌های خود رسیده است؛ در چنین فضای ارزشمندی، اجازه نمی‌دهیم بحث‌های سیاسی و حزبی، وارد کارزار خدمتگزاری شود. وی با تاکید بر این که تمرکز مدیران اجرایی نباید مخدوش شود، متذکر شد: مدیرانی که تمایلی […]

صادق نجفی در جمع مدیران شهرداری تبریز اظهار داشت: هم اکنون، برنامه‌های خدمت‌رسانی شهر به یکی از تاثیرگذارترین و حساس‌ترین دوره‌های خود رسیده است؛ در چنین فضای ارزشمندی، اجازه نمی‌دهیم بحث‌های سیاسی و حزبی، وارد کارزار خدمتگزاری شود.

وی با تاکید بر این که تمرکز مدیران اجرایی نباید مخدوش شود، متذکر شد: مدیرانی که تمایلی برای حضور در عرصه انتخابات و فعالیت حزبی دارد، تا پایان شهریور استعفای خود را ارایه دهند و به علایق انتخاباتی خود بپردازند؛ در غیر این صورت، اجازه نمی‌دهیم برنامه‌های اجرایی شهر و امکانات و اموال شهرداری، مورد بهره‌برداری‌های انتخاباتی قرار گیرد.

شهردار تبریز یادآور شد: شهرداری تبریز، مانند انتخابات مجلس دهم، تمام ظرفیت‌های خود را معطوف مشارکت با نشاط شهروندان و استفاده منضبط از فضای تبلیغاتی شهر خواهد کرد؛ با این حال، بحث‌های حزبی و گروهی، نیازمند یک فضای دیگر است.