روند پیگیری‌های قرارگاه اقتصادی تا زمانی که پرونده‌ای وجود دارد ادامه می‌یابد
روند پیگیری‌های قرارگاه اقتصادی تا زمانی که پرونده‌ای وجود دارد ادامه می‌یابد

بابک دین‌پرست امشب در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی استان با حضور وزیر کشور با ابراز خوشحالی از اینکه اقدامات انجام شده مورد رضایت فعالان بخش خصوصی در استان آذربایجان‌شرقی شده است، اظهار داشت: تغییرات و تحولات در استان آذربایجان‌شرقی دلایل مختلفی دارد و مهم‌ترین دلیل آن نیت پاک و صفای درون مردم این دیار است. […]

بابک دین‌پرست امشب در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی استان با حضور وزیر کشور با ابراز خوشحالی از اینکه اقدامات انجام شده مورد رضایت فعالان بخش خصوصی در استان آذربایجان‌شرقی شده است، اظهار داشت: تغییرات و تحولات در استان آذربایجان‌شرقی دلایل مختلفی دارد و مهم‌ترین دلیل آن نیت پاک و صفای درون مردم این دیار است.

وی با بیان اینکه ۴۰۰ مکاتبه در طول دو سفر داشتیم که ۳۵۰ مکاتبه در دستور کار ما قرار دارد و بسیاری حل و فصل شده است، افزود: نام مجموعه ما قرارگاه است و از قرارگاه عاشورای شما هم الگوبرداری کردیم و مقید به زمان و مکان نیستیم و همه همکاران شبانه‌روزی و با جان و دل کار می‌کنند.

این مسؤول با بیان اینکه سه ماه است ساعت را نگاه نمی‌کنیم، اضافه کرد: ما خجالت نمی‌کشیم که با یک واحد تولیدی مکاتبه کنیم و با افتخار به واحد تولیدی زنگ می‌زنیم و وقت می‌گیریم که مقام معظم رهبری چنین رفتارهایی را به ما آموخته‌اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور تاکید کرد: روند پیگیری‌ها قرارگاه اقتصادی تا زمانی که پرونده‌ای وجود دارد و تماسی صورت می‌گیرد ادامه خواهد یافت تا پرونده‌ها بسته شود و مشکلات مرتفع شود.