واریز کمک هزینه پوشاک و نوشت‌افزار ۱۰ هزار و ۷۶۵ دانش‌آموز کمیته امداد آذربایجان‌شرقی
واریز کمک هزینه پوشاک و نوشت‌افزار ۱۰ هزار و ۷۶۵ دانش‌آموز کمیته امداد آذربایجان‌شرقی

حسین دشتی با بیان اینکه خیرین مرکز نیکوکاری مسجد آیت‌الله بادکوبه‌ای تبریز نوشت‌افزار، کیف و کفش بیش از یک‌هزار دانش‌آموز نیازمند را تامین کردند، اظهار داشت: ارزش نوشت‌افزار، کیف و کفش اهدایی خیرین مرکز نیکوکاری بادکوبه‌ای به دانش‌آموزان نیازمند تبریزی بیش از یک میلیارد ریال بوده است. وی با اعلام اینکه آذری‌های خیر در سال […]

حسین دشتی با بیان اینکه خیرین مرکز نیکوکاری مسجد آیت‌الله بادکوبه‌ای تبریز نوشت‌افزار، کیف و کفش بیش از یک‌هزار دانش‌آموز نیازمند را تامین کردند، اظهار داشت: ارزش نوشت‌افزار، کیف و کفش اهدایی خیرین مرکز نیکوکاری بادکوبه‌ای به دانش‌آموزان نیازمند تبریزی بیش از یک میلیارد ریال بوده است.

وی با اعلام اینکه آذری‌های خیر در سال گذشته ۴۱ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به دانش‌آموزان نیازمند مساعدت کردند، افزود: کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن عاطفه‌ها قبل از آغاز سال تحصیلی در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

دشتی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۱۷ هزار دانش‌آموز نیازمند چشم انتظار مساعدت مردم و خیرین آذربایجان‌شرقی هستند، یادآور شد: مردم نیکوکار آذربایجان‌شرقی همچون سنوات گذشته با شرکت پرشور در جشن عاطفه‌ها به یاری دانش‌آموزان بی‌بضاعت می‌شتابند.

وی در ادامه تصریح کرد: امسال مراسم جشن عاطفه‌ها با تغییر رویه در روند اجرایی به صورت جشن همگانی و با امکان حضور خیرین و مردم نوعدوست برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: رویکرد جدید این نهاد در جمع‌آوری کمک‌های مردمی، تعامل با خیران، مراکز نیکوکاری، مساجد، سازمان‌ها، اصناف، موسسات خیریه، هیات‌های مذهبی، پزشکان و تولیدکنندگان نوشت‌افزار، کیف و کفش به منظور تامین نیاز دانش‌آموزان نیازمند است.

دشتی با بیان اینکه استفاده از روش‌های نوین و الکترونیکی در جمع‌آوری وجوه جشن عاطفه‌ها در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند با شماره‌گیری آنی پرداخت کمیته امداد #۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه، با وارد کردن مبلغ و کد استان یا شهرستان در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

وی همچنین اظهار کرد: پرداخت اینترنتی از طریق سایت کمیته امداد به آدرس epay.emdad.org و همچنین استفاده از اپلیکیشن موبایل “آپ” و دریافت برنامه از کافه بازار به آدرس app733.ir، از دیگر شیوه‌های پرداختی برای مشارکت در جشن ملی عاطفه‌ها است.

دشتی تصریح کرد: شماره حساب ۰۱۰۵۵۸۳۱۳۲۰۰۱ نزد بانک ملی شعبه تبریز قابل واریز در تمامی شعب استان جهت دریافت کمک‌های مردمی و نیز سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۲۷۴ برای پاسخگویی به سوالات و دریافت نظرات مردم اعلام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه امسال جشن عاطفه‌ها با محوریت مراکز نیکوکاری مساجد انجام می‌شود، اضافه کرد: مراکز نیکوکاری در محدوده جغرافیای خود می‌توانند با تشخیص هیات عاملین مساجد نسبت به ایجاد پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها اقدام کنند.