خرید ۳۰۰ دستگاه اتوبوس گازسوز تک کابین شهری تبریز
خرید ۳۰۰ دستگاه اتوبوس گازسوز تک کابین شهری تبریز

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به خرید اتوبوس‌های گازسوز برای تبریز، اظهار داشت: با توجه به نیاز ناوگان اتوبوس‌رانی تبریز با هدف جایگزینی اتوبوس‌های فرسوده، شهرداری تبریز، قرارداد خرید ۳۰۰ دستگاه اتوبوس پایه گازسوز تک کابین را منعقد کرد. وی افزود: این قرارداد، بر اساس […]

۱۳۹۲۰۵۲۵۱۹۲۷۰۷۶۹۷۹۹۷۹۲۴به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به خرید اتوبوس‌های گازسوز برای تبریز، اظهار داشت: با توجه به نیاز ناوگان اتوبوس‌رانی تبریز با هدف جایگزینی اتوبوس‌های فرسوده، شهرداری تبریز، قرارداد خرید ۳۰۰ دستگاه اتوبوس پایه گازسوز تک کابین را منعقد کرد.

وی افزود: این قرارداد، بر اساس مجوز صادره از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و تصویب‌نامه هیئت محترم دولت با موضوع نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی، در حضور قائم‌مقام سازمان شهرداری‌های کشور، منعقدشده و امید است این قرارداد، بتواند با نوسازی بخشی از ناوگان اتوبوس‌رانی، مشکلات این حوزه را برطرف نماید.

شهردار تبریز با اشاره به تأثیر این قرارداد و خرید اتوبوس‌های نو در میزان کاهش آلودگی هوای کلان‌شهرها و به‌ویژه تبریز، تصریح کرد: بخشی از آلودگی هوای کلان‌شهرها، مربوط به اتوبوس‌های فرسوده است که درعین‌حال، نحوه خدمات‌رسانی به شهروندان را نیز، تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و بر همین اساس، شهرداری تبریز، با پیگیری‌های مستمر، توانست قرارداد خرید ۳۰۰ دستگاه اتوبوس پایه گازسوز تک کابین را منعقد سازد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با ورود این تعداد اتوبوس و الحاق آن به ناوگان حمل‌ونقل عمومی تبریز، شاهد بهبود کمی و کیفی خدمات ارائه‌شده به شهروندان باشیم