محمدامین بهرامی که از ابتدای فصل به‌عنوان بازیکن سرباز به تیم تراکتورسازی پیوسته، به خاطر مخالفت سازمان نظام‌وظیفه نمی‌تواند تیم ملی جوانان کشورمان را در اردوی چین همراهی کند. وی که دروازه‌بان تیم ملی جوانان ایران است در حال حاضر خدمت مقدس سربازی خود را در تیم تراکتورسازی سپری می‌کند اما به دلیل مشکلات سربازی […]

۱۳۹۵۰۳۰۵۱۵۰۳۰۹۳۰۵۷۷۷۰۹۹۴محمدامین بهرامی که از ابتدای فصل به‌عنوان بازیکن سرباز به تیم تراکتورسازی پیوسته، به خاطر مخالفت سازمان نظام‌وظیفه نمی‌تواند تیم ملی جوانان کشورمان را در اردوی چین همراهی کند.

وی که دروازه‌بان تیم ملی جوانان ایران است در حال حاضر خدمت مقدس سربازی خود را در تیم تراکتورسازی سپری می‌کند اما به دلیل مشکلات سربازی نمی‌تواند از کشور خارج شود.

محمدامین بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، درباره عدم همراهی تیم ملی جوانان کشورمان در تورنمنت چین، اظهار داشت: من از لیست تیم ملی خط نخوردم. تنها دلیل اینکه نمی‌توانم در این مسابقات شرکت کنم، مشکل خروج از کشور است که هنوز حل نشده.

دروازه‌بان تیم ملی جوانان کشورمان افزود: با وجود اینکه در تیم تراکتورسازی سرباز هستم اما مسئولان هنوز بحث سربازی من را درست نکردند و من نمی‌توانم به همراه تیم ملی به چین بروم.کد سربازی من خیلی دیر صادر شد و به همین دلیل ویزای کشور چین برایم نیامد تا در نهایت از این اردو جا بمانم.

بهرامی خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد من اردوی تیم ملی را در کشور چین از دست داده‌ام و نخواهم توانست از کشور خارج شوم اما امیدوارم مسئولان فکری به حال من بکنند. پس از این باید خودم را آماده مسابقات آسیایی بحرین بکنم و امیدوارم حداقل برای این مسابقات مشکلم برای خروج از کشور حل شود تا بتوانم به همراه تیم ملی به بحرین بروم.