برگزاری بازی با پدیده به نظر قلعه‌نویی بستگی دارد
برگزاری بازی با پدیده به نظر قلعه‌نویی بستگی دارد

تیم پدیده مشهد دیروز (سه شنبه) طی یک درخواست رسمی، تیم تراکتورسازی را برای انجام یک دیدار دوستانه به مشهد دعوت کرده است. درباره درخواست تیم پدیده برای برگزاری یک دیدار دوستانه با تیم تراکتورسازی، اظهار داشت: تیم پدیده مشهد دیروز درخواست خود را به امیر قلعه‌نویی ارائه داده و خواستار برگزاری یک دیدار دوستانه […]

۱۳۹۵۰۵۲۰۱۷۳۶۳۸۴۰۷۸۳۴۶۱۴۴تیم پدیده مشهد دیروز (سه شنبه) طی یک درخواست رسمی، تیم تراکتورسازی را برای انجام یک دیدار دوستانه به مشهد دعوت کرده است. درباره درخواست تیم پدیده برای برگزاری یک دیدار دوستانه با تیم تراکتورسازی، اظهار داشت: تیم پدیده مشهد دیروز درخواست خود را به امیر قلعه‌نویی ارائه داده و خواستار برگزاری یک دیدار دوستانه با تیم ما شده است.

سرپرست تیم تراکتورسازی افزود: امیر قلعه نویی نیز دیروز این درخواست را در رختکن مطرح کرد اما فعلا مشخص نیست که او چه تصمیمی در این مورد خواهد گرفت.اگر قلعه نویی موافق برگزاری دیدار دوستانه با تیم پدیده باشد، ما نیز به مشهد سفر خواهیم کرد اما اگر او با این دیدار موافق نباشد، در تبریز به تمریناتمان ادامه داده و آماده دیدار مقابل پرسپولیس خواهیم شد.