آمار بیمه‌شدگان آذربایجان شرقی در سال ۹۵ به ۶۷۶ هزار نفر رسید
آمار بیمه‌شدگان آذربایجان شرقی در سال ۹۵ به ۶۷۶ هزار نفر رسید

اسماعیل جبارزاده در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی آذربایجان شرقى که با حضور معاون اول رئیس جمهور در سالن همایش‌های اداره کل استاندارد برگزار شد، با بیان اینکه مقام معظم رهبری در اکثر سخنرانی‌ها اشتغال و تقویت تولید را دغدغه‌های خود عنوان می‌کنند اظهار داشت: هدف دولت تقویت تولید داخلى است تا شاهد شکوفایى بیش از […]

۱۳۹۴۱۱۰۳۱۲۵۲۱۹۷۴۰۶۹۵۴۰۵۴اسماعیل جبارزاده در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی آذربایجان شرقى که با حضور معاون اول رئیس جمهور در سالن همایش‌های اداره کل استاندارد برگزار شد، با بیان اینکه مقام معظم رهبری در اکثر سخنرانی‌ها اشتغال و تقویت تولید را دغدغه‌های خود عنوان می‌کنند اظهار داشت: هدف دولت تقویت تولید داخلى است تا شاهد شکوفایى بیش از پیش اقتصاد کشور باشیم.

وى با قدردانی از همه دستگاه‌ها برای تلاش در جهت رفع موانع تولید، افزود: بخش عمده‌ای از موانع بر سر راه تولید با همکاری دادگستری برداشته شد که باید از این مجموعه قدردان بود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی در دو سال پیاپی به عنوان استان امن کشور انتخاب شده است، گفت: از شهرداری‌ها هم به دلیل حضور فعال در عمران شهری و بخش خصوصی که با تمام توان تولید می‌کنند و در راستای اقتصاد مقاومتی قدم بر می‌دارند، سپاسگزاری می‌کنم.

جبارزاده، با تاکد بر اینکه خیرین استان هم در کنار دولت بوده‌اند، ابراز داشت: خیّر گرانقدر، جناب آقای مردانی آذر در احداث بیمارستان ۵۵۰ تخت خوابی بخشی از نیازهای مردم استان را در امر درمان تامین می کنند که قسمتی از کار دولت را در این حوزه بر دوش کشیده اند.

وی در ادامه، آمار وام های پرداختی به تولیدکنندگان در جهت تامین سرمایه در گردش و خروج از رکود را یادآور شد و تصریح کرد: بیش از ۴۰درصد معرفی شوندگان، به بانک مراجعه نکردند و دلیل آن اعلام غیر سمی کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نمودار توزیع بیمه‌شدگان استان، اظهار داشت: آمار بیمه شدگان استان در سال ۹۱ حدود ۶۲۱ هزار بود که امسال به ۶۷۶ هزار نفر شده و این نشان از افزایش اشتغال و پرداخت بیمه است.

جبارزاده با بیان اینکه در گذشته بیش از ۲۵هزار نفر در استان به ناحق بیمه قالیبافی شده بودند، ادامه داد: پس از حذف آنها، حدود ۱۴۵ میلیارد که از بیت المال به ناحق پرداخت می‌شد به خزانه بازگشت، لذا باید دستگاه‌های نظارتی در این موضوع وارد شوند.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی سپاه و با همکاری بسیج سازندگی در سال اقتصاد مقاومتی برای هر شهرستان ۱۰ واحد تولیدی کشاورزی ایجاد می‌شود، خاطر نشان کرد: تا پایان سال اقتصاد مقاومتی، ۲۱۰ طرح تولیدی کشاورزی در استان راه اندازی می‌شود.