رئیس شورای شهر تبریز تغییر نکرد + آرای انتخابات هیئت رئیسه شورا
رئیس شورای شهر تبریز تغییر نکرد + آرای انتخابات هیئت رئیسه شورا

صبح امروز انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز برگزار شد و شهرام دبیری با رای اعضای شورا برای بار چهارم در شورای چهارم به عنوان رئیس شورای شهر تبریز انتخاب شد. در انتخابات رئیس شورا شهر تبریز شهرام دبیری بار دیگر با ۱۵ رای از ۲۱ رای شورای شهر به ریاست شورای شهر تبریز انتخاب […]

photo_2016-08-28_10-11-30

صبح امروز انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز برگزار شد و شهرام دبیری با رای اعضای شورا برای بار چهارم در شورای چهارم به عنوان رئیس شورای شهر تبریز انتخاب شد.

در انتخابات رئیس شورا شهر تبریز شهرام دبیری بار دیگر با ۱۵ رای از ۲۱ رای شورای شهر به ریاست شورای شهر تبریز انتخاب شد.

برای ریاست شورای اسلامی شهر تبریز محمدحسین جعفری و شهرام دبیری کاندیدا شده بودند که شهرام دبیری با کسب ۱۵ رای به عنوان رئیس شورای کلانشهر تبریز انتخاب شد و جعفری ۵ رای کسب کرد.

دبیری سال گذشته برای ریاست شورای شهر تبریز ۱۸ رای کسب کرده بود.

در ادامه این جلسه برای نایب رئیسی شورا جواد ششگلانی و اسماعیل چمنی کاندیدا شدند که ششگلانی با کسب ۱۴ رای به عنوان نایب رئیس شورا انتخاب شد و چمنی چهار رای کسب کردند.

اما برای سخنگویی شورای شهر تبریز نیز محدث و امیرحقیان کاندیدا شده بودند که محدث توانست با ۱۲ رای سخنگوی شورای شهر تبریز شود. امیرحقیان توانست هشت رای کسب کند.

برای خزانه‌داری شورای شهر تبریز تنها جعفر مدبر کاندیدا شد که مدبر با ۱۵ رای کلید خزانه‌داری شورا را به دست بگیرد. مدبر برای خزانه‌داری رقیبی نداشت.

در ادامه جلسه شورای شهر تبریز نیز رسول درسخوان بدون رقیب برای دبیری شورا انتخاب شد که درسخوان با ۱۳ رای در برابر ۸ رای ممتنع به عنوان دبیر انتخاب شد.