افتتاح بزرگ‌ترین پارکینگ طبقاتی فرودگاه‌های کشور در تبریز
افتتاح بزرگ‌ترین پارکینگ طبقاتی فرودگاه‌های کشور در تبریز

مصطفی صفایی ظهر امروز در مراسم افتتاح این پروژه‌ها اظهار داشت: پارکینگ طبقاتی یکی از مهم‌ترین این پروژه‌های و به عنوان بزرگترین پارکینگ طبقاتی فرودگاههای کشور با اعتباری نزدیک به ۸۰ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. وی از متراژ ۱۳ هزار متر مربعی این پارکینگ، ظرفیت ۵۰۰ خودرو، دارا بودن ۱۵ باب مغازه و […]

مصطفی صفایی ظهر امروز در مراسم افتتاح این پروژه‌ها اظهار داشت: پارکینگ طبقاتی یکی از مهم‌ترین این پروژه‌های و به عنوان بزرگترین پارکینگ طبقاتی فرودگاههای کشور با اعتباری نزدیک به ۸۰ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی از متراژ ۱۳ هزار متر مربعی این پارکینگ، ظرفیت ۵۰۰ خودرو، دارا بودن ۱۵ باب مغازه و رستورانی در فضای ۸۰۰ متری از ظرفیت‌های این پارکینگ عنوان کرد.

صفایی ساختمان دیزل ژنراتورهای را یکی دیگر از این پروژه‌های اعلام کرد و اضافه کرد: این ساختمان با اعتبار ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احداث شده که برای تجهیز و خرید دستگاه‌های دیزل ژنراتورها نیز نزیک به ۲۵ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

این مقام مسئول در حوزه حمل و نقل هوایی استان تاکید کرد: با مجهز شدن فرودگاه‌های استان به دستگاه‌های دیزل ژنراتور دیگر شاهد قطعی برق در این مجموعه نخواهیم بود که این اقدام نیز برای اولین بار در سطح کشور و به منظور ارائه خدمات بهینه به مسافران در وهله اول و ارتقای جایگاه استانداردی فرودگاه شهید مدنی به عنوان فرودگاه بین‌المللی در وهله دوم صورت گرفته است.

وی افزود: افتتاح پوشش سقف ترمینال ۴ فرودگاه تبریز از دیگر طرح‌های بهره‌داری شده طی این مراسم است که در این طرح نیز نزدیک به ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع سقف یکپارچه آلومینیومی جهت جلوگیری از نفوذ آب در ترمینال ۴ کار شده و برای این منظور نیز ۱۱ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

صفایی در پایان درباره منابع این اعتبار گفت: تمام اعتبار مورد نیز برای چهار پروژه یاد شده از سوی شرکت فروگاه‌های و نوابری هواپیمایی ایران تأمین شده است.